Octavia combi 2002, xenon update

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

MarcusS
-
Viestit: 358
Liittynyt: 11.2.2004 22:57
Viesti:

Octavia combi 2002, xenon update

ViestiKirjoittaja MarcusS » 24.10.2006 18:18

Xenon pläjäys luettu moneen kertaan, lisää apua kaivataan.

Hommasin orkkis xenon-umpiot ystäväni snowmanin avustuksella ebaysta.
Umpiot tulivat ilman sähköisiä osia, joten mistähän saisi (eu:n sisältä) kohtuu hinnalla d2s-kantaista hid-kittiä re-installaatioon?

Johdotus pitänee tehdä vanhoista säveltämällä, mutta se ei liene ongelma?

Onkos näissä perus H1, H3, H4 jne kiteissä missään polttimet ilman kiinteäksi juotettuja johtoja?

vastauksista kiitollinen.

panu
-
Viestit: 473
Liittynyt: 29.7.2003 10:54
Viesti:

ViestiKirjoittaja panu » 25.10.2006 0:20

www.xenonautovalot.fi ainakin saa erikseen kysymällä myös d2s-ballasteja ym. tarvittavaa...

MarcusS
-
Viestit: 358
Liittynyt: 11.2.2004 22:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja MarcusS » 26.11.2006 18:01

Nonii, d2s-kantainen setti jo saatu, pitkille tulevia odotellaan.

Pahaksi onneksi originaalit valojen korkeusdensäätömoottorit on kuolleet. Käykö golfin (IV) vastaavat octaviaan vai pitääkö hommata uudet orkkikset?

MarcusS
-
Viestit: 358
Liittynyt: 11.2.2004 22:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja MarcusS » 29.11.2006 22:39

päivitystä

Vanhojen umpioiden korkeudensäätömoottorit ei käy xenon umpioihin, tarvinnee siis vierailla marmorilla.

Sitten seuraava ongelma;
alkuperäisenä valot H4 + sumari H3, xenon umpioissa d2s(puolikas) ja H1 (pitkä) + sumari H3. Ohjaus pitäisi ottaa H4 piuhoista, mutta seuraus olisi puolikkaiden sammuminen pitkille vaihdettaessa. Pitääkö vaihtaa valokatkaisija vai riittääkö jonkin johdon katkaisu kojetaulun sisältä?

edittiä, kytkentä löytyikin xenon pläjäyksestä.

ps. jos jollakin on ylimääräisenä d2s-polttimon kiinnitysrengas, niin saa ilmoitella vaikka privalla.

MarcusS
-
Viestit: 358
Liittynyt: 11.2.2004 22:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja MarcusS » 8.12.2006 22:56

nonii, nyt on xenonit nokalla, onnistui edellä mainitulla kytkennällä hyvin. Ainoa säätö ongelma on valojen korkeudessa, koska toimivia säätömoottoreita ei ole..

Umpioiden takaosat uupuivat ebay:n toimituksesta, joten merkkiliikeen tilauksen piti laittaa.

Samalla puhdistin ahtimen ylimääräisestä noesta, mutta se on jo erijuttu.

Pasaatti
-
Viestit: 1424
Liittynyt: 26.1.2005 22:12

ViestiKirjoittaja Pasaatti » 9.12.2006 10:09

Tarkastelitko avk yms tarjontaa rikkinäisten umpioiden mutta ehjien korkeusmoottorien toivossa?

MarcusS
-
Viestit: 358
Liittynyt: 11.2.2004 22:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja MarcusS » 9.12.2006 10:41

muutaman kerran kävin tutkimassa tarjontaa, mutta eipä siellä ole kuin niitä ns. normiumpioita, jos niitäkään. Iibeissä tarjontaa on paremmin, mutta kielimuuri on hieman esteenä nahkahousujen kanssa kommunikoinnissa.

Valot osoittaa nyt n.5m päähän autosta, joten jotain kyllä pitää tehdä. Vakavassa harkinnassa on tehdä itse säätötanko garretin hukkaportin osista, jota sitten manuaalisesti kierretään sopivaksi :)
Ellei sopivia säätömoottoreita ilmaannu kohtuu hinnalla.

Tähänastiset kustannukset:
- umpiot 146e
- d2s hid kit ebaysta 170e
- H1? hid kit 145e
- liittimiä, johtoja diodeja, konkkia, releitä yms n.20e
- tulossa vielä d2s-poltin pidike ja umpioiden takaosat yht. n.20e.


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 19 vierailijaa