Tuli iskarit tiensä päähän. Hommasin uudet puhelimessa.
Oli tarkoitus ostaa vain vaihto-patruunat, mutta en huomannut kysyä sitä.
Vaihdoin uudet iskarit jousijalkoineen. Nyt nuo pyörän kulmat on miten sattuu, onko kenelläkään tietoa mistä saa nelipyöräsuuntausta Joensuussa? Oisko kenelläkään suosittaa paikkaa?
Nelipyöräsuuntausta Joensuussa?
Valvoja: ffp jäsenet
Pitkälti toistakymmentä kertaa olen käyttänyt Pohjolan Renkaalla.
Erittäin suositeltava paikka, se ainut suuntaushommia tekevä vanhempi kaveri osaa asiansa ja kompuutteripohjaiset välineetkin on hiljattain uusittu.
Normitaksa on muistaakseni 60€, mutta jos sopivasti lirkuttelet kassatytölle voi hellitä viiteenkymppiin. Jos ei auta, kannattaa sanoa, että eräällä isolla autofoorumilla suositeltiin teidän palveluitanne.
Erittäin suositeltava paikka, se ainut suuntaushommia tekevä vanhempi kaveri osaa asiansa ja kompuutteripohjaiset välineetkin on hiljattain uusittu.
Normitaksa on muistaakseni 60€, mutta jos sopivasti lirkuttelet kassatytölle voi hellitä viiteenkymppiin. Jos ei auta, kannattaa sanoa, että eräällä isolla autofoorumilla suositeltiin teidän palveluitanne.
Kävin äsken kyselemässä mitä itselle illalla mieleen tuli, eivät kerkiä
-Pohjolan Renkaalla, ei talvirengassesongin aikaan,ehkä ensi kuussa
-Rengasmasterilla, katotaan jouluna
-Vianorilta sais ehkä ensi viikoksi, mutta ... ei oikein houkuttele tuo paikka
Pitää yrittää laittaa jollain tavalla kohdilleen.
-Pohjolan Renkaalla, ei talvirengassesongin aikaan,ehkä ensi kuussa
-Rengasmasterilla, katotaan jouluna
-Vianorilta sais ehkä ensi viikoksi, mutta ... ei oikein houkuttele tuo paikka
Pitää yrittää laittaa jollain tavalla kohdilleen.
Kävin yrittämässä säätä vanhojen merkkien pohjalta hieman tarkemmin jousijalkaa. Ei venkaa ihan yhtä paljoa. Jos tuolla pari viikkoa pääsis, että sais Pohjolan Renkaalta aikaa varatuksi.
Minun tuurilla siinä on iso karvainen mies. =(
Normitaksa on muistaakseni 60€, mutta jos sopivasti lirkuttelet kassatytölle voi hellitä viiteenkymppiin.
Minun tuurilla siinä on iso karvainen mies. =(
No et ole kysellyt Rengas Purmoselta eli nykyään Euromasterilta?
Useammasta autostani on siellä kulmat säädetty ja kohdilleen ovat menneet. On uudehkot (laser)nelipyöräsuuntauslaitteet käytössä ja ammattilaiset koneiden käyttäjinä.
Nyt on tietty sesonkiaika, mutta kyllä sesonkinakin olen saanut ripeää palvelua. Kyllä tuo suuntaaminenkin tuo firmalle rahaa, etenkin kun laitteet eivät ole sieltä halvimmasta päästä ja varmasti pitää saada niillekin käyttöä.
Jos vaikka yhdenkin rengasparin pistää rikki kulmavirheen vuoksi, niin se pistää harmittamaan.
Vältä Vianoria ;O)
Siellä Kuurnankadulla, melkein koneistamon vastapäätä majailevat..
Useammasta autostani on siellä kulmat säädetty ja kohdilleen ovat menneet. On uudehkot (laser)nelipyöräsuuntauslaitteet käytössä ja ammattilaiset koneiden käyttäjinä.
Nyt on tietty sesonkiaika, mutta kyllä sesonkinakin olen saanut ripeää palvelua. Kyllä tuo suuntaaminenkin tuo firmalle rahaa, etenkin kun laitteet eivät ole sieltä halvimmasta päästä ja varmasti pitää saada niillekin käyttöä.
Jos vaikka yhdenkin rengasparin pistää rikki kulmavirheen vuoksi, niin se pistää harmittamaan.
Vältä Vianoria ;O)
Siellä Kuurnankadulla, melkein koneistamon vastapäätä majailevat..
Aika paljon rengaspalveluita käyttävänä jätin tuon Purmosen/Euromasterin mainitsematta:
Varmaan osaavat suunnata pyörät asiakkaan omaisuutta vahingoittamatta, mutta olen muutaman rengastyön heillä teettänyt ja rupesi oikeasti v...maan, kun aluvanteet ovat liikkeen työn jäljiltä törkeillä naarmuilla.
Toiseksi: pakkoko se aluvanteen pultti on ajaa täydellä momentilla kiinni niin, että auton omilla työkaluilla on turha yrittää aukaisua.
Kolmanneksi: ammattilainen pystyy tasapainottamaan aluvanteen laittamatta rumentavaa painoa paraatipuolelle.
Neljänneksi: ei sitä keljuilua asiakkaan renkaista viitsi mielellään kuunnella (voisi kommentoida, että pakkoko siellä hallin puolella on pasteerata).
Varmaan moni em. seikoista koskee montaa muutakin rengasliikettä, mutta nykyisin käytän vain ja ainoastaan Joen Kumia, missä ei näiden asioiden kanssa tule ongelmia.
Varmaan osaavat suunnata pyörät asiakkaan omaisuutta vahingoittamatta, mutta olen muutaman rengastyön heillä teettänyt ja rupesi oikeasti v...maan, kun aluvanteet ovat liikkeen työn jäljiltä törkeillä naarmuilla.
Toiseksi: pakkoko se aluvanteen pultti on ajaa täydellä momentilla kiinni niin, että auton omilla työkaluilla on turha yrittää aukaisua.
Kolmanneksi: ammattilainen pystyy tasapainottamaan aluvanteen laittamatta rumentavaa painoa paraatipuolelle.
Neljänneksi: ei sitä keljuilua asiakkaan renkaista viitsi mielellään kuunnella (voisi kommentoida, että pakkoko siellä hallin puolella on pasteerata).
Varmaan moni em. seikoista koskee montaa muutakin rengasliikettä, mutta nykyisin käytän vain ja ainoastaan Joen Kumia, missä ei näiden asioiden kanssa tule ongelmia.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”