Jetta II ruostunut puhki
Valvoja: ffp jäsenet
Jetta II ruostunut puhki
Autona vw jetta II vuosimallia -87. Olis ehkä tarkotus ostaa halvalla tollanen 2 ovinen jetta,mutta siinä on takalokasuojan kohdassa eli pintapellissä ruostunu reikä läpi.. Onko noita kaaria myynnissä erikseen ja kuinka paljo maksaa? Vai kannattaako tollasta edes lähteä korjaamaan?
-
- -
- Viestit: 2556
- Liittynyt: 3.9.2005 13:59
No toi on vähä huonos paikas ku se on sen kantin jälkeen siinä alakulmassa jossa on sellanen muovilipare. Pitää ny miettiä tota auton ostoa.leimaa jäljellä syyskuun loppuun ja ajettu vaivaiset 155tkm
Viimeksi muokannut Arska, 9.8.2006 22:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lainaan hiukan topiccia.. eli omasta jetasta (-89) on helmat ruostunut päistä aikas lailla puhki (joku pölhö on vetäny kauheillä ruuveilla levikkeet kiinni). Mikä on helpoin tapa korjata, koko helma pois rälläkällä ja uutta peltiä?
Kone kun on viä kuin uus nii ei viittis muutaman reijän takia paalata viä tätä.
Kone kun on viä kuin uus nii ei viittis muutaman reijän takia paalata viä tätä.
Lainaanpa minäkin tätä.
Ongelmia on helmojen pokkausten kanssa. Maalaus kupruilee pahasti pokkauksessa ja ruoste on osittain irrottanu maalin pellistä. Pinta kaaren ulkopuolella on moitteetonta.
Voisko nuo helmat leikata vaan kokonaan pois ja paikkamaalta jne. operaation aiheuttamat vammat. Tällöin kaareen jää pellin paksuinen terävä reuna, onkos tästä haittaa tms.?
Ongelmia on helmojen pokkausten kanssa. Maalaus kupruilee pahasti pokkauksessa ja ruoste on osittain irrottanu maalin pellistä. Pinta kaaren ulkopuolella on moitteetonta.
Voisko nuo helmat leikata vaan kokonaan pois ja paikkamaalta jne. operaation aiheuttamat vammat. Tällöin kaareen jää pellin paksuinen terävä reuna, onkos tästä haittaa tms.?
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa