G2 9x16 vanteet ET kysymys??!!
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
G2 9x16 vanteet ET kysymys??!!
Tyhmä kysymys mutta vaivaa kuitenki..olisi vaihto ehtona kahet 9x16" vanteet joista toisten et on 15 ja toiset 30..kuinka paljon tämä 15 tulee 30:pistä enempi ulos ja hoksaako sitä silmillä??luetaanko se et milleissä vai jossain muissa??
saisko vastauksen privaan:) Kiitos jo etukäteen.
saisko vastauksen privaan:) Kiitos jo etukäteen.
melkein OT.
tuossa muuten pari päivää sitten kun kävin muutoskatsastamassa vanteet ja alustan niin se ukko kertoili ne perusteet miten paljon renkaat saa tulla ulos. eli kuvio pitää olla kaaren alla piilossa:
-renkaan takana noin 150 tai 115 mm (en muista kumman se sano, saatto olla alle satakin) vanteen navan korkeudelta ylöspäin. jos näkyy kuvio sen alempana, vaaditaan roiskeläpät.
-renkaan etupuolella navasta katsottuna 30 asteen sektorilla pitää kuvion jäädä kaaren alle piiloon.
mielenkiintoisia määräyksiä. kait ne olettaa että sillä alueella lentää häiritsevän paljon kuraa. mulla oli siinä ja siinä ettei roiskeläpät muuttunu pakollisiksi.
tuossa muuten pari päivää sitten kun kävin muutoskatsastamassa vanteet ja alustan niin se ukko kertoili ne perusteet miten paljon renkaat saa tulla ulos. eli kuvio pitää olla kaaren alla piilossa:
-renkaan takana noin 150 tai 115 mm (en muista kumman se sano, saatto olla alle satakin) vanteen navan korkeudelta ylöspäin. jos näkyy kuvio sen alempana, vaaditaan roiskeläpät.
-renkaan etupuolella navasta katsottuna 30 asteen sektorilla pitää kuvion jäädä kaaren alle piiloon.
mielenkiintoisia määräyksiä. kait ne olettaa että sillä alueella lentää häiritsevän paljon kuraa. mulla oli siinä ja siinä ettei roiskeläpät muuttunu pakollisiksi.
-
- -
-
- -
-
- -
Jos se toisessa topicissa Västin näyttämä golfi oli laskettu 100/40 ni mulla on sit enempi..vai onks se sama asia katsoa ku on 17" 205/40 kumi edessä..uppoaa nimittäin melkee vantee reunaa myöten:) saa nähä joutuuko 9x16:silla nostaan keulasta..joo et on se 30 ja 15mm levike palat edessä 5mm..ellei joku sit luovu omistaan joissa et on 15.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”