Mikkelistä automaalaamoa?

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

Kahviäijä
-

Mikkelistä automaalaamoa?

ViestiKirjoittaja Kahviäijä » 13.7.2006 2:33

Ois autossa vähän naarmua ja peltejäkin joutunu uusia ostaa, ni jos joku viittis neuvoo jonkun kohtuuhintasen automaalaamon mikkelin alueelta ni oisin kiitollinen.

Paikka josta hyviä kokemuksia eikä mitään törkeetä hintaa ni jees jees, ku on toi merkkihuolto niin vitun kallis. Ja mites suorittaako ehdottamasi paikka osien irrotusta (pellit, valot, jne.) ja onko hiomisesta millasta kokemusta kyseisessä paikassa?

leinoan
-

ViestiKirjoittaja leinoan » 15.7.2006 18:06

Itse oon käyttänyt lähes kaikki koslat Heinälahdessa herra Halosella.
Hinta- laatu suhde kohdallaan, kestää ja jos huonosti käy niin takuu toimii eikä tarvi väitellä. Niin ja kaikki hommat käy....maalauksen lisäksi.

Kahviäijä
-

ViestiKirjoittaja Kahviäijä » 16.7.2006 0:57

eli se mikä tulee vastaan ku lähtee täältä ajamaan anttolaan päin? vai missä on Heinälahti? paikka kuulostaa lupaavalta.

leinoan
-

ViestiKirjoittaja leinoan » 16.7.2006 8:35

n, 7 km anttolaan päin, sitten pitäisi kääntyä taavelintie oikealle, sitä n,1,5 km ja kääntyy heinälahdentie oikealle, tämän jälkeen heti t-risteys josta vasemmalle,sitten ajellaan n 1 km järven rannan ohi jonka jälkeen y-risteys josta oikealle mäelle,siitä n, 500 m on maalaamo vasemmalla.
On monen mutkan takana ja hiekkatien päässä,ja epäilen että mestari pitää heinäkuun lomaa. Itse oon ollut tyytyväinen ko,henkilön tuottamiin palveluihin,
-94 maalautin c-kadetin, josta ei kaaret vieläkään ruosteessa, 3 e kadettia käytin laitattamassa, yksi epäonnistui,kun ammattikoulun oppipoika oli työharjoittelussa,mutta Teuvo laittoi sen takuuna itse uudelleen.
Isä-ukko maalautti astraansa pari vuotta sitten ja hyvin on kestänyt...ja ei ole hinnalla pilattu.(Mitäs sitä lypsävää lehmää kerralla tyhjäksi lypsääkään)

Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”