isopuskurisarja mk2 golffiin
Valvoja: ffp jäsenet
isopuskurisarja mk2 golffiin
eli meneekö tuo isopuskuri setti suoraan pikkupuskureilla olevaan golffiin? http://www.autovaruste.net/kori/vw/golf-2.htm
-
- -
-
- -
Menee noi isot puskurit pikkupuskurin kannakkeilakin. Itse just laitoin enkä viitsinyt alkaa porailee reikiä niin heitin paikoilleen niillä pienten kannakkeilla.
Tuntu kyllä että varsinkin edestä ne putois helposti pois sen kannakkeen päältä mutta ei ole ainakaan vielä 2kk aikana pudonnut kertaakaan. Ja kuten joku mua neuvo niin sen voi myös laittaa niin että pistää vaan siihen yhteen reikään sen ison puskurin kannakkeen. Tosin kuulemma vähän hankala saada paikalleen puskurit kun se kannake muljuaa ikävästi siellä.
Tuntu kyllä että varsinkin edestä ne putois helposti pois sen kannakkeen päältä mutta ei ole ainakaan vielä 2kk aikana pudonnut kertaakaan. Ja kuten joku mua neuvo niin sen voi myös laittaa niin että pistää vaan siihen yhteen reikään sen ison puskurin kannakkeen. Tosin kuulemma vähän hankala saada paikalleen puskurit kun se kannake muljuaa ikävästi siellä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”