madallus
Valvoja: ffp jäsenet
^Tuo taas riippuu täysin iskarista. Jos vaimennus on sama koko matkalla, saattavat vakioiskaritkin toimia jos vaan liikevara riittää. Toiset iskarit taas on suunniteltu niin että normaali käyttöalue on "pehmeämpi" ja liikkeiden kasvaessa iskari jämäköityy, tätä tyyppiä edustaa esimerkiksi Monroe Sensatrack. Jälkimmäinen malli ei ainakaan toimi niin kuin on suunniteltu madallusjousten kanssa.
Suosittelisin kyllä uusimaan koko setin, varsinkin jos alla olevat iskarit ovat jo useamman vuoden vanhoja.
Suosittelisin kyllä uusimaan koko setin, varsinkin jos alla olevat iskarit ovat jo useamman vuoden vanhoja.
Olen selvästi nopea vastaamaan mutta koska itselläni sattuu olemaan madallusjouset Alhambrassa niin ehkä tämä auttaa.
Jousien piti madaltaa joku 35 mm. Todellisuudessa 45 edessä ja 70 takana. Auto ei ole yhtään liian matala tai edes matalan näköinen.
Iskarit EIVÄT hajonneet. Olen kyllä tuon jälkeen vaihtanut takaiskarit koska ne olivat aika kuluneet jo ennen vaihtoa (noin satku ajettu).
30tkm takana madallusjousilla ja pelkästään positiivista sanottavaa. Jouset taisivat olla D&W:ltä.
Jousien piti madaltaa joku 35 mm. Todellisuudessa 45 edessä ja 70 takana. Auto ei ole yhtään liian matala tai edes matalan näköinen.
Iskarit EIVÄT hajonneet. Olen kyllä tuon jälkeen vaihtanut takaiskarit koska ne olivat aika kuluneet jo ennen vaihtoa (noin satku ajettu).
30tkm takana madallusjousilla ja pelkästään positiivista sanottavaa. Jouset taisivat olla D&W:ltä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”