Angel Eyes valot Audiin..

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

h_jukka
-
Viestit: 62
Liittynyt: 12.11.2003 14:41

Angel Eyes valot Audiin..

ViestiKirjoittaja h_jukka » 20.8.2005 19:34

Tota olisin homaamassa angel eyes valoja autooni niin kysyisin niinstä että onko ne miten tarkat tosta suuntauksesta... olen kuullut että ne helposti menee vituralleen että vastaan tuleva auto ajaa ojaan kun häikäisee.. ja onko kellä myynissä kyseisiä valoja. Onko kellään audissa noita valoja käyköne auton imagoon vai meneekö liian bemari maiseks.
Mielipiteitä saa antaa vapaasti...

NJo
-
Viestit: 1874
Liittynyt: 26.9.2003 20:27
Viesti:

ViestiKirjoittaja NJo » 20.8.2005 23:50

h_jukka kirjoitti:Tota olisin homaamassa angel eyes valoja autooni niin kysyisin niinstä että onko ne miten tarkat tosta suuntauksesta...

Miksi ne olisi sen tarkemmat/epätarkemmat kuin muutkaan? Jos ei ole mitään robinhoodihobbyhallin valoja, niin luulisi niissä olevan riittävät säädöt. Yhtälailla ne alkuperäisvalotkin voi häikäistä vastaantulijat ojaan, jos on mitensattuu-säädöissä.
Muilta on aika turha kysyä mielipiteitä, kun toiset sanoo että "laita, laita!"; ja toiset "ei missään nimessä!". Itse en sano mitään, kun joku kuitenkin äkämystyy kommenteista...

pth
-
Viestit: 23
Liittynyt: 24.7.2003 22:13

ViestiKirjoittaja pth » 21.8.2005 1:58

Mulla on ihan samat valot pyöriny mielessä.Onkohan samat valot myös e-hyväksytyt? Kommentteja valoista kaivataan.


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa