Corradon alusta

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

eemies
-
Viestit: 45
Liittynyt: 10.2.2005 8:28

Corradon alusta

ViestiKirjoittaja eemies » 31.3.2005 13:12

.
.
Viimeksi muokannut eemies, 11.2.2013 7:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

JanneV
-
Viestit: 1798
Liittynyt: 8.10.2003 10:15

ViestiKirjoittaja JanneV » 31.3.2005 14:45

Mun säädettävän alustan paketissa luki corroon,ventoon ja golf III,joten tuon perusteella voisi päätellä,että sopii... Viisaammat vahvistaa/kumoaa.

tosin se on tosi halpissarja.Ja jouset on mielestäni liian löysät....
Viimeksi muokannut JanneV, 22.7.2005 20:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

AaJee
-
Viestit: 1162
Liittynyt: 11.11.2004 13:29
Viesti:

ViestiKirjoittaja AaJee » 22.7.2005 16:17

Nostetaanpa tälläinen tosi vanha ylös.

Eli miten on käykö alustat keskenään?

Levis
-
Viestit: 4873
Liittynyt: 24.7.2003 21:12

ViestiKirjoittaja Levis » 22.7.2005 20:48

Miten on paino eroa Golffin ja Corradon välillä? Porukoillakin Golffissa menossa ilmeisesti iskarit vaihtoon ni minulla olisi uuden veroiset Boge kaasut ja täysin toimivat Corradon orkkis iskarit. SItä olen pähkäillyt josko ne voisi laittaa Golffin alle. Sais hieman rahaa... 1.8i -92 tomaatti on Golf ja G60 Corrado.

daivari
-
Viestit: 372
Liittynyt: 19.8.2003 21:29

ViestiKirjoittaja daivari » 24.7.2005 10:37

Levis: kannattaa kokeilla. Painoero on niin pieni, että ei pitäis olla suurta merkitystä. Muutenkin noi alustaratkasut on niin samanlaiset golffissa ja corrossa.

Jarppa83
-
Viestit: 259
Liittynyt: 13.6.2004 1:56

ViestiKirjoittaja Jarppa83 » 26.7.2005 15:33

Millaisia jousia porukalla on corradoissa? Tekisikö mitään pelkillä weitecin madallusjousilla? Madallus 40/40, 60/40 tai 60/60. Mutta kannattaako laittaa tuota 60 jousta vakio iskarille?

daivari
-
Viestit: 372
Liittynyt: 19.8.2003 21:29

ViestiKirjoittaja daivari » 26.7.2005 15:43

Ite en laittais madallusjousia ollenkaan vakioiskareille. Vanhat iskarit joudut kuitenkin kohta vaihtamaan ja hintaero lyhyemmillä iskareilla ja vakioiskareilla ei oo iso ajo-ominaisuudet huomioon ottaen.

Cube122

ViestiKirjoittaja Cube122 » 7.9.2005 17:45

Sopiiko siis kyseinen sarja VR6 Golffiin, ja putoaako saman verran kun corrado.

VW Corrado - madallus 35-40

- tyyppi: VR6...vm: 89 - FK-Automotiven on alustavalmistaja, jonka tuotevalikoima on suurimpia ja kattavampia madallusjousille ja alustasarjolle. FK High Tec jouset ovat saksalainen laatutuote, ja ne on valmistettu ISO 9001 mukaisesti. FK:n saman sarjan iskuvaimentimet ovat suunniteltu juuri näille madallusjousille. Tämä takaa ajamisen iloa joka mutkassa ja myös suorilla pätkillä.

[mortti]
-
Viestit: 334
Liittynyt: 11.9.2006 22:55

ViestiKirjoittaja [mortti] » 27.2.2007 17:51

Jatketaas tänne, mitä eroo on käytännössä VR6 ja G60 etutolpilla? Konin keltaset jäykkyyssäädöillä olis kyseessä..

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 27.2.2007 22:29

Todennäköisesti sisäputken halkaisia paksumpi VR6:n iskareissa. Ota vaan, jos hyvään hintaan saat. Ei oo liian jäykät. Mulla G60:een tarkotetut Konit ja saa pitää aika tiukalla säädöt.

Levis
-
Viestit: 4873
Liittynyt: 24.7.2003 21:12

ViestiKirjoittaja Levis » 28.2.2007 10:48

Mulla oli VR6 Spaxin tolpat G60:ssä, kyllä ne asiansa hoiti, ei muuttunut ajettavuus (mukavuus) oikeastaan yhtään kun vertasi Bogen kaasutolppiin. Pintakovat jouset mun alustan pilas...

HelaKammo
-
Viestit: 1860
Liittynyt: 23.7.2003 9:13

ViestiKirjoittaja HelaKammo » 28.2.2007 16:07

Eikös se VR6 ole jonkin verran painavampi keulasta, joten olisko se pintakovuus siitä ainakin osin johtunut?


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 29 vierailijaa