.
.
Corradon alusta
Valvoja: ffp jäsenet
Corradon alusta
Viimeksi muokannut eemies, 11.2.2013 7:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mun säädettävän alustan paketissa luki corroon,ventoon ja golf III,joten tuon perusteella voisi päätellä,että sopii... Viisaammat vahvistaa/kumoaa.
tosin se on tosi halpissarja.Ja jouset on mielestäni liian löysät....
tosin se on tosi halpissarja.Ja jouset on mielestäni liian löysät....
Viimeksi muokannut JanneV, 22.7.2005 20:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Miten on paino eroa Golffin ja Corradon välillä? Porukoillakin Golffissa menossa ilmeisesti iskarit vaihtoon ni minulla olisi uuden veroiset Boge kaasut ja täysin toimivat Corradon orkkis iskarit. SItä olen pähkäillyt josko ne voisi laittaa Golffin alle. Sais hieman rahaa... 1.8i -92 tomaatti on Golf ja G60 Corrado.
Sopiiko siis kyseinen sarja VR6 Golffiin, ja putoaako saman verran kun corrado.
VW Corrado - madallus 35-40
- tyyppi: VR6...vm: 89 - FK-Automotiven on alustavalmistaja, jonka tuotevalikoima on suurimpia ja kattavampia madallusjousille ja alustasarjolle. FK High Tec jouset ovat saksalainen laatutuote, ja ne on valmistettu ISO 9001 mukaisesti. FK:n saman sarjan iskuvaimentimet ovat suunniteltu juuri näille madallusjousille. Tämä takaa ajamisen iloa joka mutkassa ja myös suorilla pätkillä.
VW Corrado - madallus 35-40
- tyyppi: VR6...vm: 89 - FK-Automotiven on alustavalmistaja, jonka tuotevalikoima on suurimpia ja kattavampia madallusjousille ja alustasarjolle. FK High Tec jouset ovat saksalainen laatutuote, ja ne on valmistettu ISO 9001 mukaisesti. FK:n saman sarjan iskuvaimentimet ovat suunniteltu juuri näille madallusjousille. Tämä takaa ajamisen iloa joka mutkassa ja myös suorilla pätkillä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”