polo mk2 vanteet
Valvoja: ffp jäsenet
polo mk2 vanteet
Elikkäs kertokaapa millaisia settejä olette noihin 86c-malleihin laittanu.Pitäis aluvanteet laittaa varmaan kesällä.Mikä et sopiva polos
Itsellä oli omassa coupe polossa tämmöisiä rengas ja vanne vaihtoehtoja vuosien varella:
1. 7x14 et35 Borbet T 185/55-14 renkaat 40mm madalluksella.
2. 6,5x15 et 35 TSW Nexis 195/45-15 renkailla 40mm madalluksella.
3. 8x14 et20 ja 7x14 et35 Borbet T 195/45-14 renkailla 60/75 madalluksella.
Tässä veriossa piti jo leikata kaikki pelti kaaren sisäpuolelta pois.
1. 7x14 et35 Borbet T 185/55-14 renkaat 40mm madalluksella.
2. 6,5x15 et 35 TSW Nexis 195/45-15 renkailla 40mm madalluksella.
3. 8x14 et20 ja 7x14 et35 Borbet T 195/45-14 renkailla 60/75 madalluksella.
Tässä veriossa piti jo leikata kaikki pelti kaaren sisäpuolelta pois.
-
- -
Kysytäänpä vielä että ihan varmoja ollaan niin ilmeisesti nyt tulisi poloon 60/40mm setti ja renkaiksi esim.185/50/14 .. niin,miten on takana varmaan pyörii helposti mut miten on, mahtuuko edessä kääntyy ääriasentoon jne jos tuon 60mm laskee?olis kiva kuulla mitä ootte mieltä niin tietää miten toimia jatkossa
viime kesänä steilheckki(pystyperä) 86c polossa alustana FK 85/70mm.
rattaina ATS classic 7 ja 8x13 et 01 175/50 yokohamoilla :)
kaarista otin peltiä vähemmäs/taitoin.
harmi ku ei oo kuvia yhtää ja oon kerenny pirssin hävittää..
coupen tälläset yhdistelmät ei oo ongelma ollenkaan, mut steilheckissä aiheuttaa pään vaivaa nuo takakaaret..
maavara oli jo aika vähissä tuolla paketilla..
rattaina ATS classic 7 ja 8x13 et 01 175/50 yokohamoilla :)
kaarista otin peltiä vähemmäs/taitoin.
harmi ku ei oo kuvia yhtää ja oon kerenny pirssin hävittää..
coupen tälläset yhdistelmät ei oo ongelma ollenkaan, mut steilheckissä aiheuttaa pään vaivaa nuo takakaaret..
maavara oli jo aika vähissä tuolla paketilla..
13" 175/50 setti todellakin madaltaa autoa iha reippaasti..
se että oliko se liian matala on taas aivan maku asia.
kaupungissa ajo ei ollut enää helppoa.. suojatie korokkeista ei pääse.. ja joka nyppylöitä saa väistellä :) ja kesämökille ei ollut asiaa.
alatuki varret ja öljypohja ymkin ku alkaa olla aika alhaalla.
mulla oli siinä polon alkuperäisessä "hiekkapellissä" kiinni vaan sellanen matala 2golfin cl-etulippa(4cm kork) ni lipasta maahan jäi noin 5cm. piruku ei oo kuvia..
coupe polossa mulla oli kiinni 195/45 7x15 et30. ja 60mm alusta ilman ongelmia. kaaret tosin sisältä leikattu/taitettu.
se että oliko se liian matala on taas aivan maku asia.
kaupungissa ajo ei ollut enää helppoa.. suojatie korokkeista ei pääse.. ja joka nyppylöitä saa väistellä :) ja kesämökille ei ollut asiaa.
alatuki varret ja öljypohja ymkin ku alkaa olla aika alhaalla.
mulla oli siinä polon alkuperäisessä "hiekkapellissä" kiinni vaan sellanen matala 2golfin cl-etulippa(4cm kork) ni lipasta maahan jäi noin 5cm. piruku ei oo kuvia..
coupe polossa mulla oli kiinni 195/45 7x15 et30. ja 60mm alusta ilman ongelmia. kaaret tosin sisältä leikattu/taitettu.
Niin mulla powertech + 14" 185/50 renkailla ajovalojen alareuna 2centtiä liian alhaalla. Sulla on muuten pyöreät lamput, ne taitaa olla ~sentin ylempänä kun nuo suorakaide umpiot.. Ei tuo mikään iso ongelma ole mutta voi tulla vastaan.
Hei mää haluan kyllä tollasen 85/70 sarjan ja tuollaiset classicit, ei sulla "Saha" niitä enää ole?
Hei mää haluan kyllä tollasen 85/70 sarjan ja tuollaiset classicit, ei sulla "Saha" niitä enää ole?
http://ffp-motorsport.com/kavijat/index.php?id=240
Siinä kuva sahan ENTISISTÄ vanteista!!!
Siinä kuva sahan ENTISISTÄ vanteista!!!
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”