Mikä putkisto ja mistä golf G60

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

sama
-
Viestit: 10
Liittynyt: 11.11.2008 15:18

Mikä putkisto ja mistä golf G60

ViestiKirjoittaja sama » 7.10.2020 4:11

Eli jos jollain on hyvä vinkki mikä putkisto kannattais hankkia ja mistä. Auto on siis 1991 golf g60. Rosteriputkistoja ja pakosarjoja oon katsellu ebaysta ja jotain löytyykin, mutta ei juurikaan molempia samoista paikoista ja olis mukavaa, kun sais yhteensopivat ilman kikkailuja. Hintaerotkin on aika isoja, tiedä sitten mikä todellinen laatuero on. On niin montaa juttua ton auton kans kesken, ettei millään jaksais keskittyä pakoputkien tutkimiseen. :D joten otan mielelläni vinkkejä vastaan.

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

Re: Mikä putkisto ja mistä golf G60

ViestiKirjoittaja Sebastian » 7.10.2020 8:16

Itellä ainakin halvin rosterisarja eBaysta, menee suoraan kattiin kiinni.
Siitä sitten katista taaksepäin putki. Oliko se 2,25” katilta lähtevä. Ite laitoin katilta taakse GTi 16v tarvikeputkiston. Löytyy myös ”rosterina” eBay pullollaan.

Juvonen
-
Viestit: 1693
Liittynyt: 23.7.2003 14:15

Re: Mikä putkisto ja mistä golf G60

ViestiKirjoittaja Juvonen » 12.10.2020 21:07

Joskus ostin Corroon ebay rosteriputkiston ja se oli niin kiero ettei mennyt paikoilleen kirveelläkään. Voi toki olla, että laatu on siitä parantunut.

Itse ostaisin Saksan maalta jotain tän tyylistä:
https://www.bar-tek-tuning.com/golf2-te ... er-startup

sama
-
Viestit: 10
Liittynyt: 11.11.2008 15:18

Re: Mikä putkisto ja mistä golf G60

ViestiKirjoittaja sama » 13.10.2020 19:23

Kiitos linkistä, pitääpä tutkia! Ja mielenkiintoinen toi tieto huonosta laadusta, juuri sitä en kaipaa..


quote="Juvonen"]Joskus ostin Corroon ebay rosteriputkiston ja se oli niin kiero ettei mennyt paikoilleen kirveelläkään. Voi toki olla, että laatu on siitä parantunut.

Itse ostaisin Saksan maalta jotain tän tyylistä:
https://www.bar-tek-tuning.com/golf2-te ... er-startup[/quote]


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 62 vierailijaa