sopiiko vanhaan virranjakaja malliseen koneeseen (-92) uudemman mallin (-96) puolapakettisytytys ja päinvastoin? mten paljon osia pitäisi vaihtaa? ECU nyt ensimmäisenä tulee mieleen ja koneen johtosarja?
runkokone noissa taitaa olla ihan sama?
voiko noista sanoa, kumpi malli olisi "parempi ja toimivampi"?
tekniikanvaihtoon kun olisi nyt tarjolla "uudempaa" ja "vanhempaa" konetyyppiä, molemmat 2.8 kokoisia, siksi kyselen noiden eroja..
golf-3 VR-6 virranjakaja vastaan puolapaketti
Valvoja: ffp jäsenet
Jos löytyy uudempi eli 95-> OBD2 ota siitä tekniikka, tosin vaihtoon menee läppärunko, johtosarja, ecu, imusarjan yläosa yms.
Uudempaa OBD 2 sanotaan paremmaksi kuin vanhempaa ->95 OBD versiota.
Muistaakseni fyysistä eroa ei ole kuin jakopään yläkoppa, ja nokan päässä nokka-akselin asentotunnitin "pyörä", joka antaa signaalin anturille.
EDIT Varoitus, jossain vaiheessa 2 rivinen ketju vaihtuu yksiriviseksi... tutkin lisää tietoa.
Edit Edit Näyttäs olevan 96 AAA 260 001 millon yläketju vaihtuu. Mutta 2 rivisen tilalle voi vaihtaa uudemman 1 rivisen kun vaihtaa koko yläketjusysteemin ja kopan.
Uudempaa OBD 2 sanotaan paremmaksi kuin vanhempaa ->95 OBD versiota.
Muistaakseni fyysistä eroa ei ole kuin jakopään yläkoppa, ja nokan päässä nokka-akselin asentotunnitin "pyörä", joka antaa signaalin anturille.
EDIT Varoitus, jossain vaiheessa 2 rivinen ketju vaihtuu yksiriviseksi... tutkin lisää tietoa.
Edit Edit Näyttäs olevan 96 AAA 260 001 millon yläketju vaihtuu. Mutta 2 rivisen tilalle voi vaihtaa uudemman 1 rivisen kun vaihtaa koko yläketjusysteemin ja kopan.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa