Moi,
Eli noin vuosi sitten vaihdettiin käsijarruihin uudet kaapelit, ja vaihdon jälkeen käsijarru on alkanut löystymään pikku hiljaa, ja nyt saa vetää kahvan kattoon eikä jarru silti pidä. Voiko käsijarrua yksinkertaisesti kiristää (löysät pois), ja katsoa tuon jälkeen miten toimii, vai onko tuossa jotain kriittisempää mitä pitäisi tarkistaa ensin?
Golf MK 4: Käsijarru ei kiristy
Valvoja: ffp jäsenet
Itse juuri TRW:n tarvikesatulat (45€/kpl) tilasin taakse, sitten kunnostelen nuo alkuperäiset "varalle" kun niitä tarvii.
Edit:kevyesti alle satasella puoli levyineen ja paloineen jos itse tekee. Eikä tarvi edes sitä halvinta ottaa.
Edit:kevyesti alle satasella puoli levyineen ja paloineen jos itse tekee. Eikä tarvi edes sitä halvinta ottaa.
Viimeksi muokannut Sebastian, 9.4.2014 15:05. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
-
- -
- Viesti:
Jousien laitto on vähän sama kun talvella kusis housuunsa; vähän aikaa lämmittää. Mekanismi jumittaa koska tiiviste on pettänyt ja akselin ympärille tullut ruostetta. Sitä kun tulee lisää niin ei jousikaan enää auta.
Näppärä mies saa satulat korjattua motonetin tiivistesarjalla. Olikohan pari kymppiä hintaa, mutta aikaa siihen menee ja ensikertalaiselta vähän enemmänkin. Sitten taas toimii seuraavat 15 vuotta.
Näppärä mies saa satulat korjattua motonetin tiivistesarjalla. Olikohan pari kymppiä hintaa, mutta aikaa siihen menee ja ensikertalaiselta vähän enemmänkin. Sitten taas toimii seuraavat 15 vuotta.
Mulla oli itseasiassa juuri huolletut takasatulat/uudet tiivisteet/ maalit jne. Lisäksi vaihdoin kaapelit boraan. Kappas vain kun pakkanen tuli niin alkoi jumittelemaan. Aluksi ruiskuttelin pari purkkia jotain voiteluainetta kaapeleihin, ja sitten lisäsin jouset. Henk.koht olen sitä mieltä, että ne jouset kannattaa, muttei ne nyt mitään amerikan temppuja tee nekään.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”