Mikähän mahtaisi olla vialla kun passtissa (35i facelift) löystyy yläpään kiinnitus ajossa vaikka on ihan pulttikoneella ammuttu kiinni..? Sanotaan että alle 1tkm ja mutteri on kiristettävissä sormin.. :O
Yläpään kumilaakeri entinen?
Etuiskarin yläpää löystyy ajossa
Valvoja: ffp jäsenet
Iskari pitäisi pitää paikallaan kuusiokoloavaimella ja sitten kiertää mutteri kiinni. Mä käytän siihen sytytystulppahylsyä, joka sopii mutteriin. Siinä on ulkopuolella kiintoavaimelle kuusiokulmat. Sit kuusiokoloavain hylsyn keskeltä sisään. Kuusiokoloavaimen voi pitää paikallaan lukkopihdeillä tai putkella.
Nuo on kuitenkin asennettu jo pari vuotta sitten paikoilleen ja tätä ongelmaa meinaa olla talvisin kun alustaa on ruuvattu ylöspäin.
Eilen viimeksi rupesin kuuntelemaan, että taas kolkkaa ja apparin puoleinen mutteri on löystynyt niin, että sormin pystyy kiristämään.. O.o On kuitenkin paikoillaan.
Ite veikkaisin, että se yläpään laakeri rupeaa olemaan vainaa.. Tarvii melkein hommata uudet laakerit ja vaihtaa.
Eilen viimeksi rupesin kuuntelemaan, että taas kolkkaa ja apparin puoleinen mutteri on löystynyt niin, että sormin pystyy kiristämään.. O.o On kuitenkin paikoillaan.
Ite veikkaisin, että se yläpään laakeri rupeaa olemaan vainaa.. Tarvii melkein hommata uudet laakerit ja vaihtaa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 44 vierailijaa