Elikkäs tuo 3B:n ohjaustehostaja tuuppas mielenkiintoisesta paikasta öljyt pellolle eli raidetangon suojakummiin tekemästään pienestä reijästä. Nyt pitäisi tietää onko olemassa tapaa korjata tuota, vai meneekö koko ohjausvaihde vaihtoon?
Ja kun nyt on tullut hetkenaikaa ajettua ilman öljyä niin luutavasti pumppukin rikkoontunut? Vai kuinka ne kestää ilman öljyä painella menemään.
3B Passat ohjaustehostajan vuoto.
Valvoja: ffp jäsenet
Se ohjausvaihde sieltä vuotaa niiden suojakumien sisään. Ainakaan v. 2008 sitä ei voinut korjata, vaan piti laittaa uusi / romikselta käytetty tehostin tilalle. Aika veemäinen homma vaihtaa, minullla meni n. 10h ensikertalaisena, joka mielestäni hyvin sillä merkkiliikkeessä olisivat halunneet veloittaa 8 tunnin työn.
Selvä. Juurikin minun tuuriani tämä. Aikasemmin ajattelin kun oli motti irti, että vaihdampas tuona vähemmänkäytetyn ohjaustehostajan tuonne. No, nyt se sitten vuotaa ja kun aloin tuossa katsoon vanhasta, että saako mitenkään purettua osiin ilman että ottaa sitä autosta irti.
No, sai sen niin hyvin ettei sitä enää saa kasaan :D Ei muuta kun jostain metsästämään.
No, sai sen niin hyvin ettei sitä enää saa kasaan :D Ei muuta kun jostain metsästämään.
Isällä oli joskus vento joka heitti pihalle tehostinnesteet ja marmori ehdotti että kannattaa kokeilla sitä forten ainetta joka on just tehty tuota varten. Se oikeasti autto. Vuoden verran sai ajella, sit auto meniki vaihtoon.
http://www.tecalemit.fi/tuotteet/forte-moottorin-sisapuhdistus-tuotteet/power-steering-treatment
http://www.tecalemit.fi/tuotteet/forte-moottorin-sisapuhdistus-tuotteet/power-steering-treatment
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa