
Toisella puolella sama homma aivan kohta edessä:

Kannattaako tuota räjähtänyttä puoliskoa yrittää tekohengittää putsaamalla+rasvalla, vai suosiolla uusi nivel (kumpaankin?) Muistelen etäisesti vanteissa olleen jossain välissä viimeisen 12kk aikana rasvaa, mutta enpä silloin tietysti osannut sitä noihin yhdistää. Eli ovat voineet pyöriä yli puolikin vuotta noin.
Jos tuohon hommaa molempiin päihin uudet nivelet + kumit, kannattaako samalla vaihtaa/vaihdattaa myös laakerit, vaikkei ne mitään ääntä tällä hetkellä pidäkään?
Irtoaako vetari pelkästään jos ottaa alatukivarret irti olkavarresta, vai joutuuko koko olkavarsipaketin repimään helvettiin. Tarkoitus olisi asentaa myös alustasarja autoon joten kahteen kertaan ei viitsisi kaikkea repiä auki, eli järkevintä olisi varmaan tehdä kaikki yhdellä kertaa?
Tähän loppuun jos sitten saisi ne suositeltavat merkit joilta lähden metsästämään noita vetareita + laakereita. Febi? Lemförder?