Hei!
Osaisikohan joku arvon herroista auttaa seuraavassa ongelmassa. Oikeanpuolen airbag sivutörmäysanturi on rikki ja tarvitsisin uuden. Marmoritiskin osanumero on: 6q0909606k 004
Tälläistä numeroa ei löydy käytettynä mistään, joten onkohan tuolle olemassa joku eri numero?
Kiitoksia etukäteen.
Kaapo
Airbag anturin osakoodi
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viesti:
Hei!
Juu, kiitoksia vastauksesta... Typerä minä, unohdin ilimottaa mallin. Kyseessä on tosiaan vaimon auto -02 Passat.
Palatakseni alkuperäiseen kysymykseen... Onko tuo pitkä numero volkkarin oma tilausnumero osalle? Mahtaisko tolle osalle löytyä joku lyhyempi numero, jolla voisin etsiä käytettyä anturia?
Kaapo[/u]
Juu, kiitoksia vastauksesta... Typerä minä, unohdin ilimottaa mallin. Kyseessä on tosiaan vaimon auto -02 Passat.
Palatakseni alkuperäiseen kysymykseen... Onko tuo pitkä numero volkkarin oma tilausnumero osalle? Mahtaisko tolle osalle löytyä joku lyhyempi numero, jolla voisin etsiä käytettyä anturia?
Kaapo[/u]
Heps taas!
Kattelin noita antureita ebay:stä ja siellä ainakin näkyi anturin kyljessä olevan stanssattu toi 6Q0909606 ,muttei loppua. Onkohan noita monta erillaista ja mikähän mahtais käydä...?
Muuten VW konsernin tuotteet on ollut aina mahtavia, mutta tämä kyllä rassaa. Samaan malliinkin voi löytyä monta eri osaa..!
Kattelin noita antureita ebay:stä ja siellä ainakin näkyi anturin kyljessä olevan stanssattu toi 6Q0909606 ,muttei loppua. Onkohan noita monta erillaista ja mikähän mahtais käydä...?
Muuten VW konsernin tuotteet on ollut aina mahtavia, mutta tämä kyllä rassaa. Samaan malliinkin voi löytyä monta eri osaa..!
Itsellä oli sama vika vuoden verran. Tuli ebaysta tilattua 2kpl vääriä palasia. Oli toki tuo oikea numera kylessä mutta eipä toimineet kumpikaan. Juurikin kun pitäisi tietää se loppuosa, mutta sitä ei ole palikan kylkeen ammuttuna. Itse lopulta taivuin ja hain uuden palikan, onneksi hieman halvemmalla kuin laakkosen @ 240€, ite sain 170€.
Mutta tosiaan tuo ebay on vähän hakuammuntaa.
ps. piru ku ei tienny että slamitiltakin oisi saanut.
Mutta tosiaan tuo ebay on vähän hakuammuntaa.
ps. piru ku ei tienny että slamitiltakin oisi saanut.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”