Golf mk5 etupään camber säätö?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 7
- Liittynyt: 20.4.2009 9:23
Golf mk5 etupään camber säätö?
Onko 5-koppa golfissa mahdollista säätää etupään camberia jollain suht yksinkertaisella tavalla? Eihän siellä valmiina taida olla siihen oikein apuja, takapäässähän sen sijaan on, eikö..?
Tuossa takapään säädöstä kuvallista materiaalia, etupäässä ei alkuperäisellä ratkaisulla onnistu:
http://www.golfmkv.com/forums/showthread.php?t=168636
http://www.golfmkv.com/forums/showthread.php?t=168636
-
- -
- Viestit: 7
- Liittynyt: 20.4.2009 9:23
-
- -
- Viestit: 7
- Liittynyt: 20.4.2009 9:23
TT:n alatukivarret tuoreesta audi RS TT:stä, ne on kevyemmät (alumiiniset), niissä on jäykemmät puslat ja tärkeimpänä alapallossa on camber säätö.
Molemmat varret on samoilla numeroilla 8J0 407 151 D ja säätö ei varsinaisesti olekkaan noissa varsissa vaan alapalloissa 8J0 407 365 ja 8J0 407 366, mutta varret tarvii että saa pallonivelet sopimaan. Varret on jo itsessäänkin 12mm pidemmät eli vaikka saadön laittaa pienimmilleen niin tulee camberia, TT:n pusla on myös jäykin mitä vakioissa on, sen joutuu vaan prässäämään vakio kannakkeeseen että istuu kunnolla.
"These are an excellent upgrade for a GTI being approx half the weight and having adjustable camber.
Giving upto -2.5 degree's camber for increased grip in the corners." Jenkit näitä tehneet useita ja sanovat parantavan alustan geometriaa...
Molemmat varret on samoilla numeroilla 8J0 407 151 D ja säätö ei varsinaisesti olekkaan noissa varsissa vaan alapalloissa 8J0 407 365 ja 8J0 407 366, mutta varret tarvii että saa pallonivelet sopimaan. Varret on jo itsessäänkin 12mm pidemmät eli vaikka saadön laittaa pienimmilleen niin tulee camberia, TT:n pusla on myös jäykin mitä vakioissa on, sen joutuu vaan prässäämään vakio kannakkeeseen että istuu kunnolla.
"These are an excellent upgrade for a GTI being approx half the weight and having adjustable camber.
Giving upto -2.5 degree's camber for increased grip in the corners." Jenkit näitä tehneet useita ja sanovat parantavan alustan geometriaa...
-
- -
- Viestit: 7
- Liittynyt: 20.4.2009 9:23
Kiitos ideasta vaikka tuo kuulostaakin jotenkin liian helpolta. Täytyypä harkita noita vaikka tuleekin useampi satanen yhteensä hintaa. Ei kait noilla kuitenkaan kauheasti vielä camberia tule jos minimiin laittaa säädöt..? Tuo prässääminen kuulostaa kyllä sitten siltä, että ei onnistu välttämättä kotioloissa. Onhan nuo tukivarret samanlaiset vajaa- ja nelivetoisessa? Itsellä siis neliveto.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 16 vierailijaa