Rakentelun alla on tollainen mk1 golf jossa on tekniikkana 1.8 16v mylly
jarruja pitäisi päivittää ja eteen ajattelin laittaa mk2 16v:n jarrut.
Millainen homma toi on?
Käykö mk1 golffin napa,vai täytyykö sekin vaihtaa?
eli riittääkö 16v: levyt,palat,satulat ja satuloiden kiinnikkeet vai meneekö vaihtoon viel muutakin?
1.8 16v jarrut mk1 golffiin
Valvoja: ffp jäsenet
caddyn kannakkeella saa 239mm levyt. alkupään 16v löytyy
http://i118.photobucket.com/albums/o94/ ... 009003.jpg
http://i118.photobucket.com/albums/o94/ ... 009003.jpg
No asiaan on viikonloppuna perehdytty nyt enemmän.
Toi mun golf on 83vm. gti joka on ollut 1.8 8v tekniikalla,joten jarruina on noi 239x2o levyt.
Noi sciroccon etujarruja taitaa olla turha edes haaveilla,ei tunnu olevan kaupan.
Kai se on selvempi vaan pysyä noissa orkkis jarruissa,vaihtaa levyt ja palat uusiin ja hommaa teräspunos letkut vielä.
Tarkoituksena on laittaa pirelli editionin 14" p-slot vanteet tohon alle,kun sellaset tuolla varastossa on valmiina jemmassa.
Nehän olisi sopineet vielä noiden 16v gti:n jarrujen kanssa.
Huomenna jos luoja suo niin dhl tuo saksan maalta kauhean kokoisen paketin,niin taas harjoitukset jatkuu..
Toi mun golf on 83vm. gti joka on ollut 1.8 8v tekniikalla,joten jarruina on noi 239x2o levyt.
Noi sciroccon etujarruja taitaa olla turha edes haaveilla,ei tunnu olevan kaupan.
Kai se on selvempi vaan pysyä noissa orkkis jarruissa,vaihtaa levyt ja palat uusiin ja hommaa teräspunos letkut vielä.
Tarkoituksena on laittaa pirelli editionin 14" p-slot vanteet tohon alle,kun sellaset tuolla varastossa on valmiina jemmassa.
Nehän olisi sopineet vielä noiden 16v gti:n jarrujen kanssa.
Huomenna jos luoja suo niin dhl tuo saksan maalta kauhean kokoisen paketin,niin taas harjoitukset jatkuu..
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 22 vierailijaa