Vapaavirtaussuodattimet kun alkavat menemään vahvasti pois muodista, niin täytyy miettiä vaihtoehtoisia ratkaisuja.
Onko joku mitannut tuon V6 mk4:n ilmansuodatinkotelon lähdön halkaisijaa, johon MAF kiinnittyy? Toki myös MAF:n halkaisija ajaa saman asian, jos siitä on varmaa tietoa.
Saa ehdottaa myös muita hyväksi havaittua ilmansuodatinkoteloita, jossa olisi 3" lähtö/MAF-runko.
Golf mk4 V6 ilmansuodatinkotelon lähtö?
Valvoja: ffp jäsenet
Audi S3 / TT on ainakin 3" MAFilla. Kotelon 100% sopivuudesta ei ole tietoa, mutta kyllä se TT:n konehuone kovasti oli identtisen näköinen Mk4 Golfin kanssa.
ETKAn mukaan 2.8 ja 3.2 on samalla kotelolla ja R32 on ainakin 3" MAFilla, eli silloin tämän tiedon mukaan olisi 2.8:kin.
Millimetreissä tuota MAFin halkaisijaa en tiedä, mutta tässä nyt jotain infoa aihetta sivuten kuitenkin. :)
Nuo edellä mainitut suodatinkotelot on kuitenkin semmoisia, että ei ne ahdista vaikka olisi vähän reilumminkin viritetty pata pellin alla. Ei kyllä ahdista se ihan perus ykskasiteen kotelokaan, että ei sen puoleen...
ETKAn mukaan 2.8 ja 3.2 on samalla kotelolla ja R32 on ainakin 3" MAFilla, eli silloin tämän tiedon mukaan olisi 2.8:kin.
Millimetreissä tuota MAFin halkaisijaa en tiedä, mutta tässä nyt jotain infoa aihetta sivuten kuitenkin. :)
Nuo edellä mainitut suodatinkotelot on kuitenkin semmoisia, että ei ne ahdista vaikka olisi vähän reilumminkin viritetty pata pellin alla. Ei kyllä ahdista se ihan perus ykskasiteen kotelokaan, että ei sen puoleen...
Mk4 R32 maffi vaihtelee riippuen laatikosta ja maasta.... Muistaakseni dsg ja usa manuaali oli 3" maffilla oliskohan euro manuaali ollu 2,75". Ero oli kuitenkin 1/4"
Suosittumodi on laittaa dsg:n ilmakotelo mutta laittaa ottaa omasta boksista ylempiosa maffille. Mulla pitäisi olla tallessa (jossain) DSG maf, manual R32 euro maf ja 2.8 maf.
http://www.users.on.net/~graeme86/dsgai ... irbox.html
Suosittumodi on laittaa dsg:n ilmakotelo mutta laittaa ottaa omasta boksista ylempiosa maffille. Mulla pitäisi olla tallessa (jossain) DSG maf, manual R32 euro maf ja 2.8 maf.
http://www.users.on.net/~graeme86/dsgai ... irbox.html
Mulla olisi yksi uusi ja käyttämätön 165kW 8N TT:n ilmaboksin alaosa, jos kiinnostaa rakennella. Yläosa tohon saattaisi käydä Golfin/A3:n boksista, tosin en mene vannomaan. Muistaakseni suodatin oli saman kokoinen? Jos jollakulla on Golfin boksi/kansi, niin heitäppä mitat, niin mittailen tuon TT:n boksin pohjan!
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 29 vierailijaa