8v 2.0i ADY koneen turbotus

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

poteroa
-
Viestit: 17
Liittynyt: 8.9.2003 14:24

8v 2.0i ADY koneen turbotus

ViestiKirjoittaja poteroa » 7.11.2012 18:07

Hei vaan.

Luin tuolta teksteistä turbotuksesta 8v koneelle, ja olen tässä jo jonkin aikaa harkinnut Venton turbotusta.
Ruiskuna on Siemens Simos 4S


Kysymyksiä olisi:

- Mikä olisi ruiskun ohjaukseen paras tapa, megaruutta vai vakio+suuttimet
- Pystyykö vakio suuttimilla pelaamaan ilman että menee liian laihalle?
- Käykö esim 1.8T vw suuttimet suoraan ja ehkä saman koneen turbo kaikkineen
- Toimiiko vakio maffi, (hitachi AFH60-10A) jos käyttää siemensin ohjausta
- Joutuuko downpipen tekemään käsin, vai onko jokin josta muokattavissa
- Mikä laajakaista lambda paras jos joutuu käyttämään megaruuttaa

Jos näistä hommeleista on kokemuksia jollain niin otetaan mieluusti tietoa vastaan.
Myös linkkejä jossa toteutettu 8v vw koneeseen otetaan vastaan.. =)

- P

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 7.11.2012 19:17

Vähäpäästöinen? Unhda koko juttu. Jos turbomotin haluat niin 1.8t swappi.


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa