Aivan kuin ajaisi koko ajan mukulakivikatua.
Autoon on vaihdettu osia tärinästä eroon pääsemiseksi.
Raidetangon päät vaihdoin ja sitten pyöränkulmien säätöön, missä alatukivarsien puslia ei todettu rikkinäisiksi.
Toinen alapallo, jarrulevut ja -palat eteen on vaihdettu juuri.
Pyöränlakerit pitivät edessä mekkalla, joten vaihdoin nekin.
Mikään edellä mainituista ei auttanut, joten tasapainotutin kesärenkaat. Ei auttanut. Vaihdoin talvirenkaat. Tärisee edelleen yhtä paljon jarruttaessa kuin tasaisessakin ajossa. .
Iskarien yläpään laakerit tuntuvat ehjiltä, mutta pitääkö etupään olla ilmassa että saa varmuuden?
Meni käsi päähän kun ei enää keksi mikä voisi vaivata.
cordoba tärisee
Valvoja: ffp jäsenet
Osia taa vaihdettu. Alatukivarsien puslat on nyt uudet, mutta tärisee aina vain.
Moottorin tukikumit unohtui tarkastaa mutta kunhan ehdin niin katson ne.
Pyörän navan suoruus onkin sitten hankalampi todeta. Vai onko siihen jotain kikkaa?
Alkaa olla paljon uutta palikka Seatissa, mutta onhan osat halpoja vrt edellinen autoni MB.
Moottorin tukikumit unohtui tarkastaa mutta kunhan ehdin niin katson ne.
Pyörän navan suoruus onkin sitten hankalampi todeta. Vai onko siihen jotain kikkaa?
Alkaa olla paljon uutta palikka Seatissa, mutta onhan osat halpoja vrt edellinen autoni MB.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa