VOI POISTAA
Valvoja: ffp jäsenet
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=171917&highlight=
Tuolla pohdittu Mk4 golffin vastaavaa asiaa..
Tuolla pohdittu Mk4 golffin vastaavaa asiaa..
Kuten jo aiemmin sanoin niin sitä pumppua et löydä sieltä.
Rehellisesti sanottuna melko laiskaa on kyllä, itse tosiaan eka kerran ovipahvin aukaisi niin meni muutama minuutti pidempään ilman mitään ohjeita.
Miksi täällä kyselet jos olet viemässä muualle ne kaksi johtoa kytkettäväksi? Eiköhän ne siellä sitten selvitä kun antaa hommaksi.
Täällä nelosesta kans raatia.
Rehellisesti sanottuna melko laiskaa on kyllä, itse tosiaan eka kerran ovipahvin aukaisi niin meni muutama minuutti pidempään ilman mitään ohjeita.
Miksi täällä kyselet jos olet viemässä muualle ne kaksi johtoa kytkettäväksi? Eiköhän ne siellä sitten selvitä kun antaa hommaksi.
Täällä nelosesta kans raatia.
^-jarkko- on muita haukkunu täällä laiskuudesta/saamattomuudesta yms. mutta kun itse pitäisi jotain pientä tehdä (tässä tapauksessa mitata johtoja) niin ei onnistukaan niin vain.
-jarkko-:n omin sanoin (auto malli vain muutettuna):
-jarkko-:n omin sanoin (auto malli vain muutettuna):
Ota peukalo pois suusta ja käytä järkeä jos sitä löytyy.
Ei tuo A3:nen nyt niin ihmeellinen ole.
S4ammy, ei mua kiinnosta ruuvata muiden autoja siksi kyselen ohjeet valmiiksi jotta osaan antaa asentajalle oikeat ohjeet, ei huvita maksaa 50/tunti kun asentaja mittailee johtoja että mikähän se mahtais olla.
Tojotassa on tuo kaukosäätö jo vakiovarusteena.
Mutta homma selvisi jo Audifinns -foorumin kautta.
Sebastian, eiköhän ne volsun mikrokytkimet ole aika kulutustavaraa eli siinä mielessä tuo alipainesysteemi on parempi ja näyttää se -84 mersussa toimivan edelleen moitteetta.
Tojotassa on tuo kaukosäätö jo vakiovarusteena.
Mutta homma selvisi jo Audifinns -foorumin kautta.
Sebastian, eiköhän ne volsun mikrokytkimet ole aika kulutustavaraa eli siinä mielessä tuo alipainesysteemi on parempi ja näyttää se -84 mersussa toimivan edelleen moitteetta.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”