Yritin haulla kovasti etsiä, mutta en löytänyt.
Eka kerralla tankilla käydessä lähti luukku hyvin auki, mutta tänään piti aukaisunappia painaa varmaan 15 kertaa, että aukes. Painoin kiinni eikä lähe enää auki. Aluksi kuului vielä moottori ääni ku yritti aukasta, mutta ei kuulu enää surahdustakaan.
Sulake 38 on ehjä.
Onko kontin puolella joku tanko/vaijeri yms mistä saa mekaanisesti auki?
Pitääkö ottaa koko sivuverhoilu irti?
G4 5-ov tankin luukku jumissa
Valvoja: ffp jäsenet
Vastaus löytyi kun etsi purki sisustaa.
Kun purkaa c-pilarissa olevan suojan pois apukuskin puolelta niin sieltä löytyi moottori ja lukitustanko.
Ei ole ainakaa tuossa 5-ovisessa mitään muovitikkua, vaan joutuu etsimään moottorin näkösälle ja siitä sitten samasta tangosta mistä moottorikin aukaisee niin lanka kiinni. Nyt voi nostaa langalla luukun auki.
Kun purkaa c-pilarissa olevan suojan pois apukuskin puolelta niin sieltä löytyi moottori ja lukitustanko.
Ei ole ainakaa tuossa 5-ovisessa mitään muovitikkua, vaan joutuu etsimään moottorin näkösälle ja siitä sitten samasta tangosta mistä moottorikin aukaisee niin lanka kiinni. Nyt voi nostaa langalla luukun auki.
Tuossa näkyy aika hyvin paikka http://www.jimellisvwparts.com/showAsse ... bly=745910
Eli jännite tulee liittimille 12v muttakun yhtään kuormaa niin jännite tippuu kun poikkinainen kohta alkaa vastustaa.
Siis -> Johdoissa siis häikkää. Voit kokeilla ottamalla maan jostain muualta, että onko maa vai virtajohto poikki. Luultavasti jostain hankautunut / taittunut /hapettunut lähes poikki.
Siis -> Johdoissa siis häikkää. Voit kokeilla ottamalla maan jostain muualta, että onko maa vai virtajohto poikki. Luultavasti jostain hankautunut / taittunut /hapettunut lähes poikki.
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?p=87 ... ht=#872429
maxpower05 kirjoitti:tilanne selvitetty, polttoaineluukun avausnapin johtosarja oli hankautunut käsijarrukahvan runkoon ja plussajohto otti kokoajan maihin.. ilmankos ei vaikuttanut sähköliittimien avaus.. aika vammasesti menee toi napin johto, kun ei ole mitään kiinnitystä (ainakaan mun autossa) ja ylettyy jäämään käsijarrukahvan väliin.. no vedin johdon pohjahuovan läpi hiukan edempää, niin ei pitäis enää ylettyä lähentelemään kahvaa..
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 45 vierailijaa