****Cordoban virtalukko ongelma****

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

samivi
-

****Cordoban virtalukko ongelma****

ViestiKirjoittaja samivi » 9.7.2012 18:16

Tarttis pikaista apua, mikä on hajalla virtalukossa kun ei tahdo kääntyä mihinkään suuntaan ennen kun on aikansa tapellut ja nitkutellut avainta lukossa.. sitten ei tahdo autoa saada sammumaan kun ei avain käänny lukossa?
Auto Seat Cordoba vm.98 jossa ura-avain!
Onko siinä virtalukon pohja vain hajalla ja onko paha homma vaihtaa?
Kiitoksia jo etukäteen!!

Gollpero
-

ViestiKirjoittaja Gollpero » 9.7.2012 18:24

Mulle tulee mieleen heti, että avain on kulunut ja siksi ei käänny lukossa kuin nitkuttelemalla.
Suutarissa tai vastaavassa liikkeessä voit teettää uuden avaimen....

tepi3
-
Viesti:

ViestiKirjoittaja tepi3 » 9.7.2012 19:02

Näistä nyt tulee ihan väistämättä sellainen olo, että kannattais ensin hieman pähkäillä näitä asioita ja sitten vasta kysyä.

Kuten edellä:
- Katso avainta---->kulunut---> suutarilta uusi
- Virtalukko kulunut---> vaihda virtalukko ( jos et tiedä miten se tehdään, korjaamo vaihtaa)

samivi
-

ViestiKirjoittaja samivi » 9.7.2012 20:06

Ei ole avaimessa vika kun muilla avaimilla koitettu joita autoon on, sama homma joka avaimella. rasvailtukkin ja putsattu paineilmalla mutta eise ainakaan auta. No jos ei kellään ole ollu autossaan samantapaista vikaa nii täytyy hakea uusi virtalukonpohja kun taitaa nuista vw konsernin autoista mennä niitä.

Markku M.
-

ViestiKirjoittaja Markku M. » 9.7.2012 20:14

Ettei vika olisi siinä itse lukossa, eikä pohjassa? En oo kuluneen pohjan kuullut itse ainakaan vastustelleen avaimesta kääntämistä, vaan aiheuttavan lähinnä sähköongelmia.

Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”