Oli viimekesän aikana pyöristynyt etuset sisäreunoiltaan..
Auto on mennyt kyllä suoraan kuin juna, eikä mitään merkkejä viallisista kulmista ole ollut havaittavissa ratin välityksellä..
Tuossa sitten perinteisellä lankavirityksellä mitasin haritusta -15'
Ajattelin sen olevan ihan OK.-arvo etuvetoiseen autoon, mutta sitten löysin MK6 Golfin arvot (MK5 ei löytynyt, mutta oletin sen olevan sama??) joiden mukaan pitäisi kulmien olla aurauksen puolella 0-20'
Voiko tuo 15 minuutin(0,25 astetta) liikaharitus jo aiheuttaa kulumisessa muutoksia? Varsinkin kun siellä on 170tkm ajetut puslat jne??
Tietysti, jos kulkukulma on kovin pielessä, niin silloinhan todellinen auraus suoraan ajettaessa ei selviä ilman 4 pyöräsuuntausta, mutta auton käytöksen ja takarenkaiden tasaisen kulumisen vuoksi ei se epäillytä suuremmin..
Aurauskulman merkityksellinen virhe?
Valvoja: ffp jäsenet
Tuossa oman sportine alustan tehdas-arvot http://tos.pp.fi/images/golf/alusta/suuntaus/etu.JPG
http://tos.pp.fi/images/golf/alusta/suuntaus/taka.JPG
Alustan PR numero löytyy huoltokirjasta
http://tos.pp.fi/images/golf/alusta/suuntaus/taka.JPG
Alustan PR numero löytyy huoltokirjasta
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 40 vierailijaa