Avain jyrsintä ja koodaus Tampereella
Valvoja: ffp jäsenet
Avain jyrsintä ja koodaus Tampereella
Missä Tampereella saa hyvin (edullisesti) jyrsitettyä Passatin stilettiavaimen ja laitettua siihen kauko-ohjauksen koodin?
Toinen kysymys, onko Tampereen LMS:lla vai Laakkosella edullisempia osia, ns. erikoisosat. Esim. pieniä muovinippeleitä mitä ei saa tarviketiskiltä.
Toinen kysymys, onko Tampereen LMS:lla vai Laakkosella edullisempia osia, ns. erikoisosat. Esim. pieniä muovinippeleitä mitä ei saa tarviketiskiltä.
Itse kävin oman avaimeni Raisiossa jyrsityttämässä ihan Myllyn suutarilla, joten uskoisin että sielläkin vastaava onnistuisi.
Kauko-ohjauksesta en osaa sanoa, mutta kysy siellä samalla, missä jyrsitytät. Täällä suutari kysy jyrsittyään avaimen, että haluanko että se ohjelmoidaa käynnistyksenestoon vanhan avaimen rinnalle.
Kauko-ohjauksesta en osaa sanoa, mutta kysy siellä samalla, missä jyrsitytät. Täällä suutari kysy jyrsittyään avaimen, että haluanko että se ohjelmoidaa käynnistyksenestoon vanhan avaimen rinnalle.
http://www.suutarit.com/paikkakunnat/tampere/
tuolta löytyy suutareita :) osalla varmasti on myös mahdollista se ajoneston koodaus, eikös sen voi tehdä itsekin vag-comilla... kauko-ohjaus taitaa onnistua ohjekirjan avulla...
Ja tosiaa kaikki avaimet, joiden haluaa jatkossa toimivan, pitää koodata samalla kertaa.. eli kun uusia koodataan jäävät kaikki aiemmin koodatut pois käytöstä.
tuolta löytyy suutareita :) osalla varmasti on myös mahdollista se ajoneston koodaus, eikös sen voi tehdä itsekin vag-comilla... kauko-ohjaus taitaa onnistua ohjekirjan avulla...
Ja tosiaa kaikki avaimet, joiden haluaa jatkossa toimivan, pitää koodata samalla kertaa.. eli kun uusia koodataan jäävät kaikki aiemmin koodatut pois käytöstä.
Ainakin mulle sanottiin avainsuutarilla, että niitä hommia ei tee tampereella kuin laakkonen ja olikos se metro-auto kans. Ajonestosiruja osasivat kyllä tehdä jokapaikassa. Tuli siinä ohimennen puheeksi vain tämä asia, kun avaimia kävin jyrsityttämässä. Ja tampereella ei muuten sitten kukaan seppä jyrsi enään muutakuin itse myymiään avaimia, eivät kuulemma tahdo rikkoa satasen terää. Eli joko ostat avaimen sieltä, tai käytät sen muualla jyrsittävänä. Ylöjärven autovaraosa suostui onneksi jyrsimään omankin avaimen, tosin hinta oli kaikkea muuta kuin hyvä..
Saakohan tuosta stilettiavaimesta avainosan erikseen pois? Mulla on vanhasta avaimesta siru kuollut joten tuli mieleen, että jos koodauttaisin uuden jyrsimättömän avaimen ja laittaisi siihen vanhan avainosan.
Tai sitten avaimesta on taas patteri mennyt.
Ai niin, voinhan mä käyttää tuota vanhan avaimen etuosaa kun se menee pituussuuntaan katki. :D
Onko joku koittanut --> http://www.youtube.com/watch?v=83Co22N70Gw
Tai sitten avaimesta on taas patteri mennyt.
Ai niin, voinhan mä käyttää tuota vanhan avaimen etuosaa kun se menee pituussuuntaan katki. :D
Onko joku koittanut --> http://www.youtube.com/watch?v=83Co22N70Gw
Viimeksi muokannut alspe, 18.12.2012 7:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
HLO 1JO 959 753 AH - vw passat's/bora's generally.
HLO IJO 959 753 DA superceeds the older AH.
Eiköhän se siinä lähettimessä ole, jos patterit ei ole lopussa, tai saanut ccm antennipiuhaa poikki...
Brittien ebaystä noita löytyy sieltä saa jopa valmiiksi jyrsittyjä teriäkin halvalla, muistaakseni omat avaimet jäi maksamaan 10£/kpl...Kun jaksoi katsella ja ettiä.
HLO IJO 959 753 DA superceeds the older AH.
Eiköhän se siinä lähettimessä ole, jos patterit ei ole lopussa, tai saanut ccm antennipiuhaa poikki...
Brittien ebaystä noita löytyy sieltä saa jopa valmiiksi jyrsittyjä teriäkin halvalla, muistaakseni omat avaimet jäi maksamaan 10£/kpl...Kun jaksoi katsella ja ettiä.
avaa avain noin 50% näet ylhäälyä katsottuna pienen neulan sielä tai metalliputken. Lyöt sen pois sieltä ja vedät avaimen teränsuuntaan niin saat sen avaimen terän talteen. Immon eli mittariston ajonestokoodaus on se haasteellinen. Laakosella käyntiä varmaan vaatii. Vag tacholla mittariston pin koodia vaatii että pääse vdcs koodailemaan sitä...
Jos sulla on toinen aihio niin testaa miten se aihio toimii. Eli koodaa se pelkkä lähetin (se peräosa, kuten videossa näytettiin) keskuslukkoon ja jos toimii niin vaihdat vain peräpuolia avaimista. Ei tarvitse sitten mitään koodailua tai marmorilla käyntiä...
Jos sulla on toinen aihio niin testaa miten se aihio toimii. Eli koodaa se pelkkä lähetin (se peräosa, kuten videossa näytettiin) keskuslukkoon ja jos toimii niin vaihdat vain peräpuolia avaimista. Ei tarvitse sitten mitään koodailua tai marmorilla käyntiä...
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 23 vierailijaa