Kysytäänpäs viisammilta kun omat neuvot loppuu turhan aikaisin.
Autona on siis '07 1P Leon, 2,0TDI (BKD) + DSG ja ropleema on seuraavanlainen:
Nyt kun on nämä kovat pakkaset ollu viime viikolla ja osa vielä tälläkin viikolla, niin alkaa noita kylmäkäynnistysongelmia ilmeentyä. Elekää käsittäkö väärin, käynnistyyhän Leoni ja vieläpä herkästi, mutta vain jos parkkeeraat oikealla tavalla. ELI tämä minun tolppapaikka on hitusen kalteva auton perään päin, jos ajetaan parkkiin eikä laiteta käkkäriä vaan annetaan auton valua DSG:n hydraulilukkoa (P-asento) vasten niin voi melko varmasti sanoa että n. -20 startti on tuskaa ja vaatii sen 10 sahaamiskertaa vaikka auto roikassa (lämmityspulssi + 4h kello). Auton kun pyörähyttää toisinpäin ruutuun niin sahaamiset ehkä puolittuu, mutta ilmenevät kuitenkin. Vedäpä sitten käsijarru päälle, pamahtaa kuin palmun alta joka kerta kun ei ole lukkoa vasten ja tästä siirrytään luontevasti 2 kertaa päivässä töihin käkkäri laahaten vaihtelevasti vasemman ja oikean pyörän välillä. Tuota ajoa sitten se 150km päivässä.
Onko kellään ratkasua miten saaha noilla spekseillä oleva Leiska irtoamaan parkkipaikasta ilman käsijarrun käyttöä, tahi miten fiksaan tuon laahaavan käsijarrun. Pitänee selventää että kasijarruvivussa on näin talviaikaan tullut n. 80% kuollutta liikettä joka ei vastaa mihinkään. Vaijeri jumissa jossain ja sillä pitää paloja liki levyä?
1P Leon DSG startti + käsijarruhäslinki
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 449
- Liittynyt: 12.1.2007 20:50
markoantero on keksinyt sen minkä minunkin logiikkamoottori olisi pitänyt hoksata! Olen kokeillu tuota N-päällä käynnistämistä, tietenkin vasta sen jälkeen kun olen kokeillu ensin P-päällä. Eihän se silloin enää herää :D:D Ehkä olis parempi kastroida ittensä että vältyttäis tällasilta vastasuudessa.
Eli se homma ratkes siihe, kiitos vinkeistä vinkeistä. Toinen on vielä jälellä, eli nyt ruvethan vapauttamaan tuota käsijarruvaijeria, että saadaan ne palat irti levyistä. Seleviääkö mitenkään helpommalla kun ei tuo pyörien irroitus hotsittaisi. Tuolahan on kylymä!
Eli se homma ratkes siihe, kiitos vinkeistä vinkeistä. Toinen on vielä jälellä, eli nyt ruvethan vapauttamaan tuota käsijarruvaijeria, että saadaan ne palat irti levyistä. Seleviääkö mitenkään helpommalla kun ei tuo pyörien irroitus hotsittaisi. Tuolahan on kylymä!
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 103 vierailijaa