Tere!
Elikkäs, tilanne on nyt se, että 99 Passat 3B on sisultaltaan lähes kokonaan auki revittynä tuolla tallissa. Nyt tarttis sitte korjata kaikki pikkuviat, mitä on vaa mahdollista. Tässä olis muutama kysymys niihin liittyen.
1. Ovien lukko- ja mikrokytkinyksiköiden korjaus. Eli nyt kun kaikki neljä ovea on tossa purettuna, niin olis hyvä aika korjata nuo mikrokytkinongelmat. Itte en ajatellu siihen ryhtyä, koska en viittis kauheesti noita hajotella. Mihis noi kannattais kiikuttaa? Vai oliskos täällä ffp:ssä joku avulias joka vois semmosen homman tehdä? Eli vaihtaa kaikkiin noihi mikrokytkimet ja kattoa että ovat muutenkin kunnossa.
2. http://petee.kuvat.fi/kuvat/VW%20Passat ... 060487.JPG
Toi yks irtonainen johto on mua ihmetyttäny siitä asti, kun auto on mulla ollut. Mihen tuo kuuluu? Noista soittimen liittimistä ei näytä yhdestäkään olevan johto poikki.
3. Miten ovien tiivisteet liimataan takaisin? Voiko käyttää sikaflexiä?
4. Helmojen maalaus on kanssa aiheuttanu pientä päänvaivaa. Kuten 3B-omistajat tiedätte, ovien alapuolella olevat helmaosat ovat osittain jonkinnäköstä kumia, eikä niitä varmaan sellasena voi maalata. Mitä niille tarttis tehdä?
5. Mitä muuta kannattaa tehdä nyt, kun auto on suht atomeina sisustaltaan? Johtosarjan aion käydä läpi jokapaikasta, ja teipata uudelleen. Ja uudet kaiutinkaapelit vedän myös. Mutta olisko jotain muuta?
Kiitokset vaan niille ketä jaksaa vastailla.
Passat 3B kysymyksiä
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viesti:
1. Lukkolaitteet voit ite käyttää auki ja kolvilla lämmität (juotat lisää tinaa tarpeen vaatiessa) ne tinaukset uudelleen ja lukot takasin nippuun. Yleisin vikapaikka on irronneet/hauraat tinaukset.
2. Voiko tuo piuha olla joku itse vedetty vahvarin herätejohto?
3. Kai se sialla pysyy
4. Itelläni oli maalattuna, mut maalit ei pysyny niin poltin vanhat muovit nuotiossa ja ostin alkuperäiset mustat helmat takaisin.
Mut jotkut viisaat sanonee et ne mustat listanpätkät pitää uunissa paistaa että tehtaalla käytetyt muottiöljyt haihtuu muovin huokosista pois ja parantaa pohjamaalien tarttumista.
5. Mukavuusboxin liittimen tarkistaisin ettei oo hapettunu, eipä muuta.
2. Voiko tuo piuha olla joku itse vedetty vahvarin herätejohto?
3. Kai se sialla pysyy
4. Itelläni oli maalattuna, mut maalit ei pysyny niin poltin vanhat muovit nuotiossa ja ostin alkuperäiset mustat helmat takaisin.
Mut jotkut viisaat sanonee et ne mustat listanpätkät pitää uunissa paistaa että tehtaalla käytetyt muottiöljyt haihtuu muovin huokosista pois ja parantaa pohjamaalien tarttumista.
5. Mukavuusboxin liittimen tarkistaisin ettei oo hapettunu, eipä muuta.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”