Passat, jarrujen uusiminen

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

Jagii
-
Viestit: 215
Liittynyt: 16.12.2011 7:04

Passat, jarrujen uusiminen

ViestiKirjoittaja Jagii » 31.1.2012 7:12

Onkos porukoilla mitenkä kokemusta passatin jarruista, mitä vaihtoehtoja olette parhaaksi todenneet? Jotkut suosittelee laittamaan orkkislevyt ja paremmat palat vain ja toiset taas suosittelee laittaan myös toisenlaiset levytkin.

Olen nyt katsellut seuraavaanlaista vaihtoehtoa: eli laittais black diamondin levyt joka nurkkaan ja noille kaveriksi ebc palat joka nurkkaan. Varmasti näilläkin auto tarpeen vaatiessa pysähtyy? :)

4Motioner
-
Viestit: 430
Liittynyt: 20.12.2007 12:05

ViestiKirjoittaja 4Motioner » 31.1.2012 9:15

Ainakin omaan vitosgolffiin paras alustamuutos tähän mennessä ovat olleet rei'itetyt levyt ja Mintexin palat joka nurkkaan. Jarrut eivät katoa enää sateella ja muutenkin jarrutusteho on parempi kuin orkkisosilla.

Jagii
-
Viestit: 215
Liittynyt: 16.12.2011 7:04

ViestiKirjoittaja Jagii » 31.1.2012 15:22

Tuli kysyttyä nyt tarjous tuollaisista black diamond uritetuista levyistä eteen + taakse ja noille ebc ultimaxin palat joka nurkkaan. Oisko kellään tuollaisista mitään hyvää/huonoa sanottavaa?

Tobou
-
Viestit: 49
Liittynyt: 23.4.2011 16:07

ViestiKirjoittaja Tobou » 31.1.2012 21:56

itselläni on noin kuukauden kokemus blackdiamond levyistä 3B Passatissa ja voin kyllä suositella, auto pysähtyy todella hyvin, samalla tosin laitettiin myös blackdiamondin palat sekä teräspunos letkut. Levyt on myös hyvän näköset.
Alussa ei meinannut pitää kunnolla, mutta kun oli parisataa kilsaa ajanu sen jälkeen alko pitämään.

Jagii
-
Viestit: 215
Liittynyt: 16.12.2011 7:04

ViestiKirjoittaja Jagii » 31.1.2012 22:02

Nyt kuitenkin taidetaan päätyä BD levyihin sekä BD paloihin!

Osaako joku muuten sanoa tarvitaanko myös tässä 3BG passatissa takana levyjä/paloja vaihtaessa sellaisen erikoistyökalun jolla saa sen sylinterin sisälle takas? Ainakin vanhemmassa mallissa oli joku tuollainen sydeemi. Etupalat ja levyt ei varmaan hankaluuksia tuota tässä 3bg, ja pitäis hoituu ilman mitää erikoiskaluja...

Jagii
-
Viestit: 215
Liittynyt: 16.12.2011 7:04

ViestiKirjoittaja Jagii » 31.1.2012 22:04

Paljos jouduit köyhtyy noista teräspunosletkuista?

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 31.1.2012 23:38

Vaikkei tarviskaan niin se on kovin mukava laite palojen vaihdossa yleensäkin. Suosittelen.

Jagii
-
Viestit: 215
Liittynyt: 16.12.2011 7:04

ViestiKirjoittaja Jagii » 1.2.2012 8:39

Jees, tommonen laite pitäs varaston nurkasta jostain löytyäkin kun tuollane tuli hommattua tuohon 3B passatin jarrujen vaihtoa varten. Jos sen jostain vielä löydän.

Tobou
-
Viestit: 49
Liittynyt: 23.4.2011 16:07

ViestiKirjoittaja Tobou » 1.2.2012 18:25

Paljos jouduit köyhtyy noista teräspunosletkuista?


siinä se oli muistaakseni 70-80e välissä

Jagii
-
Viestit: 215
Liittynyt: 16.12.2011 7:04

ViestiKirjoittaja Jagii » 1.2.2012 18:46

Okei. Itsellä jäi ny tuosta tilauksesta nuo uupumaan mutta black diamondit levyt ja palat laitoin tilaukseen. Pitää kahtella jos noita letkuja uusis jossain vaihees myöhemmin.


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 113 vierailijaa