Pitäisi hankkia valorauta uuteen transportteriin.
Otanko liikkeen kautta asennettuna vai säästääkö itse jos laittaa?
Onko vaikea rasti, kuinka paljon siinä on rakennettavaa?
Mitä merkkejä on saatavilla? Löysin googlettelulla vain carsportin, joka on kai sama jonka saa liikkeesä...
Valot tulen itse laittamaan joka tapauksessa... LightForcet on jo hyllyssä.
Valorauta uuteen Transportteriin
Valvoja: ffp jäsenet
Carsport edustaa Cobran telineitä ja asentaa mitä vaan sinne toimittaa. Älä sieltä hanki ainakaan. Varmasti kallein paikka hankkia yksittäisiä osia.
Pitää käsittääkseni olla eu-hyväksytty nykyään jokatapauksessa vai saako pakuun laittaa vielä ei-hyväksytyn?
Onko auto todellakin Uusi eli facelift T5 eli T5 GP? 09 tais loppuvuodesta tulla tämä uusi keulainen samalla kun 2,5 koneet vaihtu 2 litraisiksi.
Näitähän löytyy jos minkä mallista ja tyylistä ja ainakin 20 eri valmistajalta.
normi kaari, korkea kaari, matala kaari, kaari ilman poikkirautaa, matalalla poikkiraudalle, korkealla poikkiraudalla, irrotettavalla poikkiraudalla pelkkä krominen putki keulassa joka ei kierrä auton "alle", hainhampailla tai ilman, maskista alle kiertävät tuplaputket, ja varmaan 10 muutakin mallia.
tässä nyt muutamia valmistajia/myyjiä:
VEPRO http://www.vepro.fi/cat/product_catalog.php?c=245
COBRA + muita http://www.nettiosa.com/product_catalog.php?c=260
ANTEC http://www.antec-online.de/public/fi/2/0/0/index.htm
CUSTOM TRUCK http://www.customtruck.fi/volkswagen-valotelineet.html
Mikäs se virolainen putkentekijä olikaan?
Asennuksesta.
Uuskeulasesta en tiedä, mutta ainakin alkuperäiseen T5 Caravelle keulaan on naurettavan helppo asentaa. Neljä pulttia keulasta ja pohjasta valmiiksi löytyviin kierteisiin ja siinä oli kiinnikkeet. Itse rauta sitten niihin kiinni neljällä pultilla ja mutterilla. Valopannat raudan ymärille ja sillä selvä. Ei tarvi purkaa mitään ku maskista löytyy valmiit aukot raudoille ja jopa työkaluille.
Pitää käsittääkseni olla eu-hyväksytty nykyään jokatapauksessa vai saako pakuun laittaa vielä ei-hyväksytyn?
Onko auto todellakin Uusi eli facelift T5 eli T5 GP? 09 tais loppuvuodesta tulla tämä uusi keulainen samalla kun 2,5 koneet vaihtu 2 litraisiksi.
Näitähän löytyy jos minkä mallista ja tyylistä ja ainakin 20 eri valmistajalta.
normi kaari, korkea kaari, matala kaari, kaari ilman poikkirautaa, matalalla poikkiraudalle, korkealla poikkiraudalla, irrotettavalla poikkiraudalla pelkkä krominen putki keulassa joka ei kierrä auton "alle", hainhampailla tai ilman, maskista alle kiertävät tuplaputket, ja varmaan 10 muutakin mallia.
tässä nyt muutamia valmistajia/myyjiä:
VEPRO http://www.vepro.fi/cat/product_catalog.php?c=245
COBRA + muita http://www.nettiosa.com/product_catalog.php?c=260
ANTEC http://www.antec-online.de/public/fi/2/0/0/index.htm
CUSTOM TRUCK http://www.customtruck.fi/volkswagen-valotelineet.html
Mikäs se virolainen putkentekijä olikaan?
Asennuksesta.
Uuskeulasesta en tiedä, mutta ainakin alkuperäiseen T5 Caravelle keulaan on naurettavan helppo asentaa. Neljä pulttia keulasta ja pohjasta valmiiksi löytyviin kierteisiin ja siinä oli kiinnikkeet. Itse rauta sitten niihin kiinni neljällä pultilla ja mutterilla. Valopannat raudan ymärille ja sillä selvä. Ei tarvi purkaa mitään ku maskista löytyy valmiit aukot raudoille ja jopa työkaluille.
Käyppäs vilaseen tuolta http://www.fspec.fi/tuotteet.html?id=51/ .Hinnatkin näyttäis olevan ihan ok. Itse olen tuolta jotain tilannut. Toivottavasti ei tulkita mainoksesksi.
Joo ja Cobra on todella eu-hyväksytty rauta sillä tuet taipuu pienimmästäkin iskusta, eli saattaa ehkä jopa joustaa jos ihmiseen törmää. Painavimmat valot väpättää Cobrassa, kevyet ei. Ja ylätuet kun laittaa niin pysyy varmasti painavatkin Cobrassa.
Muista valmistajista paha sanoa mutta ainakin Cobra on pysynyt 400tkm lähes uuden veroisena. Uutena vähän hitsaussaumoista pukkas ruostepisteitä, mutta kun ekat vahasi pois niin siihen loppui se. Toinen auto peruutti suoraan raudoitettuun keulaan joten kaikki neljä tukea muutti lopullisesti muotoaan, ylätuet murtui irti maskista ja lisävalojen pultit teki komeat kolot puskuriin.
Muista valmistajista paha sanoa mutta ainakin Cobra on pysynyt 400tkm lähes uuden veroisena. Uutena vähän hitsaussaumoista pukkas ruostepisteitä, mutta kun ekat vahasi pois niin siihen loppui se. Toinen auto peruutti suoraan raudoitettuun keulaan joten kaikki neljä tukea muutti lopullisesti muotoaan, ylätuet murtui irti maskista ja lisävalojen pultit teki komeat kolot puskuriin.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 94 vierailijaa