LED rekkarivalot DIY
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
LED rekkarivalot DIY
Haluaisin itse tehdä led rekisteri valot Golffiin. Tietääkö joku jonkun sivun mistä löytysi ohjeet rakentamiseen vai osaako joku sanoa suoraan miten ne tehdään?
-
- -
-
- -
Eipä siihen muuta "rakentelua" tarvitse kuin ostaa kaupasta tai vielä helpommin tilaa ebaysta muutamalla eurolla nuo putkimalliset ledpolttimot, oiskohan olleet 36-38mm pitkät? Ruuvari käteen ja valojen kuoret auki ja vaihtaa polttimot. That`s it! Ei ainekaan tarvitse niitä joitakin ns. valmiita ryöstöhintaisia rek.kilven valoja suotta laitella.
Ihan E-hyväksyttyjä tuohon ei taida olla..mutta eipä tuo katsastusmieskään muuta ole sanonut kuin kehottanut vaihtamaan normaalit tilalle, eikä edes jaksa koskaan mitään merkkailla minnekkään. Tai jos itse viittii, niin mikäs nuo polttimot on vaihtaa normaaleihin katsastuksen ajaksi.
Ihan E-hyväksyttyjä tuohon ei taida olla..mutta eipä tuo katsastusmieskään muuta ole sanonut kuin kehottanut vaihtamaan normaalit tilalle, eikä edes jaksa koskaan mitään merkkailla minnekkään. Tai jos itse viittii, niin mikäs nuo polttimot on vaihtaa normaaleihin katsastuksen ajaksi.
-
- -
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”