Onko normaalia että iskarin ylätuennan lautanen on ilmassa noin 2cm kun auto maassa (ei väljä) ja kun tunkkaan auton keulan ylös niin yläpäät heiluu ihan reilusti??
Alle 40km/h vauhdissa kun rattia kääntää, niin kuuluu klonks, klonks, klonks....ihan kuin jousi pyörisi tms.??
Ja sitten vielä miten on mahdollista että apukuskin etupyörän camperi kulma on päin peetä ja kuskin puolella suht normaali?
Alustana ta technixin coiloverit... :)
Venton etuiskareiden yläpäät
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 209
- Liittynyt: 25.12.2010 7:22
Vähän OT, -96 passatissa oli kerran camberit silleen et kuskin puolella yli 3° negatiivista ja vänkärin puolella about aste positiivista. Meinas vähän oja kutsua ku ratista päästi irti.
Aiheeseen:
Miten muuten Golf 3 / Ventossa muuttuu pyöränkulmat madaltessa? Taakse lisää camberia ja aurausta(?) mutta miten edessä? Eikö alapallonivelen siirtäminen tukivarressa myös muuta camberia?
Edit: niinjoo ja oliko VR6:ssa jäykemmät yläpään laakerit? Millä VAG:n art.nrolla mahtais löytyä?
Aiheeseen:
Miten muuten Golf 3 / Ventossa muuttuu pyöränkulmat madaltessa? Taakse lisää camberia ja aurausta(?) mutta miten edessä? Eikö alapallonivelen siirtäminen tukivarressa myös muuta camberia?
Edit: niinjoo ja oliko VR6:ssa jäykemmät yläpään laakerit? Millä VAG:n art.nrolla mahtais löytyä?
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 127 vierailijaa