Kempin lukko golfiin? Toimiiko?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 147
- Liittynyt: 11.9.2003 22:21
Kempin lukko golfiin? Toimiiko?
Searchi ei löytäny vastausta niin piti kysyä ku semmosta miettiny että jos vetäis kempin lukon tuohon ralli golfiin että kuinka se alkais toimiin rallihommissa. Ku mutua jotku selittäny ettei enää kääntyis yhtään mihinkään ym. Itestä vain tuntuu että pakko kai se olis toimia etuvetosessaki.
Onkos porukalla kokemusta 100% lukoista?
Niin ja jäärata hommiin tulis.
Kuinka helposti se tasauspyörästö lähtee muuten irti laatikon päästä? Lähteekö ilman laatikon löysäämistä?
Onkos porukalla kokemusta 100% lukoista?
Niin ja jäärata hommiin tulis.
Kuinka helposti se tasauspyörästö lähtee muuten irti laatikon päästä? Lähteekö ilman laatikon löysäämistä?
-
- -
- Viestit: 147
- Liittynyt: 11.9.2003 22:21
www.brokevw.com auttaa purku ohjeita yms.
melkein sanosin ettei siellä jokkiksessakaan ole lukkoja keulassa että liekkö kovin huippu tulee.
taino varmaan paremmin irtoo viivalta mutta mutkissa ei sit käänny vaikka haluais.
melkein sanosin ettei siellä jokkiksessakaan ole lukkoja keulassa että liekkö kovin huippu tulee.
taino varmaan paremmin irtoo viivalta mutta mutkissa ei sit käänny vaikka haluais.
-
- -
- Viestit: 147
- Liittynyt: 11.9.2003 22:21
http://www.jokkis.net/pulinaboxi/pb_index.php?th=4&msg=36248
Tuolla vain oli jotain porinaa samasta asiasta. Kokeillaan :)
Tuolla vain oli jotain porinaa samasta asiasta. Kokeillaan :)
-
- -
- Viestit: 91
- Liittynyt: 19.1.2005 20:45
- Viesti:
Onkos porukalla kokemusta 100% lukoista?
Niin ja jäärata hommiin tulis.
Kuinka helposti se tasauspyörästö lähtee muuten irti laatikon päästä? Lähteekö ilman laatikon löysäämistä?
Kyllä se vakioauto-jääradalla nopeuttaa, eihän siellä kellään ole niin hyviä renkaita/alustaa jotta kurveissa ei sisempi pyörä jauhaisi tyhjää. Hiukan totuttelua vaatii, auton käytös muuttuu, mutta hyöty voittaa kyllä haitat.
-
- -
- Viestit: 147
- Liittynyt: 11.9.2003 22:21
joo kyllä sitä pitää alkaa kokeileen. Laatikko pitää muutenki käyttää poies ko alkaa kytkimelle tekeen jotain ko alko luistaan jo kakkosella ko nostin paineita :)
Miten se laatikon aukaisu tai halkaisu... Onko muutako pultit auki ja puoliskot erilleen? Jääkö akselit ja pyörät jompaan kumpaan puoliskoon sillai nätisti vai tulee ko ne kaikki romut sieltä pöydälle? :)
Miten se laatikon aukaisu tai halkaisu... Onko muutako pultit auki ja puoliskot erilleen? Jääkö akselit ja pyörät jompaan kumpaan puoliskoon sillai nätisti vai tulee ko ne kaikki romut sieltä pöydälle? :)
www.brokevw.com auttaa purku ohjeita yms.
melkein sanosin ettei siellä jokkiksessakaan ole lukkoja keulassa että liekkö kovin huippu tulee.
taino varmaan paremmin irtoo viivalta mutta mutkissa ei sit käänny vaikka haluais.
Juu, kyllä kokeilun halusta tuo kannattaa :)
Tuolla Brokenvw on aika hyvät kuvat tuosta purkamisesta. Muistaakseni se koneen puoleinen puolisko lähtee kohtuullisen helposti irti, niin että hilut jää siihen toiseen puoliskoon. Sitten vaan tasuri hitsin alle ja menoks. Ne niitit kannattaa varmaan samalla hajoituksella vaihtaa kunnon pultteihin, niin ei lentele sitten laatikon kyljestä ulos...
-
- -
- Viestit: 147
- Liittynyt: 11.9.2003 22:21
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 55 vierailijaa