Katosi vilkut yhtäkkiä. Ei ole vika vilkun releessä. Vaihdoin jo sen. Siis hätävilkku-katkaisin/ releyhdistelmä.
Sulake ok. Viiksi??
edit:
Ai, olikin vielä erikseen rele vilkulle. Entisessä pasaatissa oli hätävilkun yhteydessä vilkun rele.
Ei voinut testata muista porttereista(pihalla kaksi 1998 mallia 2,4d) oliko siinä vika koska mulla 1998 2.5TDI 4-napainen rele(22) ja nuissa 2,4d malleissa 3-napainen!
T4 Vilkut katosi
Valvoja: ffp jäsenet
No niin. Kävin katsastamassa auton ja tuli huomautus rekisteriotteeseen hätävilkut ei toimi.
On pirullinen hakea vikaa.
Tuli sellainen mieleen, että mulla on kojelaudassa vihreä merkkivalo jossa numero "1" ja nuolen kuvat moleempiin suuntiin.
Tämä valo vilkkuu silloin kun peräkärry kytketty ja kytkee suuntavilkun. Ja vetokoukku on asennettu aika vasta. Ettei vain kierrä hätävilkun sähköt jotenki koukun kautta mulla ja ollu koukun asennuksesta asti pimeänä hätävilkut? Vähän sama ku taka-sumari. Sekin oli muuten oma hommansa saada toimimaan. Täytyypä tutkia.
Vilkun relekin sulaketilassa oli 4-napainen, kun yleensä se on 3-napainen.
On pirullinen hakea vikaa.
Tuli sellainen mieleen, että mulla on kojelaudassa vihreä merkkivalo jossa numero "1" ja nuolen kuvat moleempiin suuntiin.
Tämä valo vilkkuu silloin kun peräkärry kytketty ja kytkee suuntavilkun. Ja vetokoukku on asennettu aika vasta. Ettei vain kierrä hätävilkun sähköt jotenki koukun kautta mulla ja ollu koukun asennuksesta asti pimeänä hätävilkut? Vähän sama ku taka-sumari. Sekin oli muuten oma hommansa saada toimimaan. Täytyypä tutkia.
Vilkun relekin sulaketilassa oli 4-napainen, kun yleensä se on 3-napainen.
Selvisi vika. Ainakin kaikki viittaa siihen, että virtalukon pohjassa vika. Testasin hyppy-johdolla hätävilkku-kytkimen ja alkoi toimia.
Aikanaan katosi sisävalot. En osannut silloin yhdistää sitä virtalukon pohjaan. Kaikkea se virtalukon pohja voi aiheuttaa. liekkö tuokin, kun radion virta ei tottele virtalukkoa, siitä johtuvaa. Kytketty Din-liittimillä.
Edit: Niin ja valosummeri pärisee kun oven avaa vaikka auto käynnissä.
Aikanaan katosi sisävalot. En osannut silloin yhdistää sitä virtalukon pohjaan. Kaikkea se virtalukon pohja voi aiheuttaa. liekkö tuokin, kun radion virta ei tottele virtalukkoa, siitä johtuvaa. Kytketty Din-liittimillä.
Edit: Niin ja valosummeri pärisee kun oven avaa vaikka auto käynnissä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”