Jetta MK2 etuveto ja syncro koreissa eroja?

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

MK2Jan
-
Viestit: 26
Liittynyt: 6.3.2011 19:26

Jetta MK2 etuveto ja syncro koreissa eroja?

ViestiKirjoittaja MK2Jan » 13.9.2011 17:02

Elieli oisko kellään tietoa ovatko nämä jetan kaikki korit täysin identtisiä etu- ja nelivetojen kesken? Jos etuvedon muuttaa nelivedoksi vaihtoon menee vissiin ainakin: loota, takakelkka sekä akselisto, tankki, ja sit tietty jakolaatikko kardaaneineen tulee lisää. Onko muuta? Miten kestävä tommonen jakoloota on ja mikä se on malliltaan? Käykö tilalle mikään vahvempi pienin muutoksin esim. audeista?

Kiitokset vastauksista.
Viimeksi muokannut MK2Jan, 13.9.2011 21:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 13.9.2011 17:28

Eikös "kardaanitunneli" ainakin ole korkeampi kuten G60/Syncro Golfissakin ja takakontin pohja myöskin?

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 13.9.2011 21:39

Syncro (G60/Vr6) kestää sen 500-700hp, mut 02C laatikko ei, ilman vahvistuksia.
Jos toi kestävyys ei riitä, niin sit 02M + haldex swappi ja kestää 800-1000hp.


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 98 vierailijaa