Tänään tapahtu sitte semmonen jutska että töihin ajellessa siinä kakkosta vaihtaessa ni ei prkl sitä tahtonu löytyäkkään:) aikaisemmin pelannu moitteetta ja nyt sitte vaihteet kyllä menee kuhan saa arvottua ne jotenkin kohilleen, eli pakki menee suoraan päälle ilman että painaa alas ja ykköstä ja kakkosta ei taho löytää ku meinaa väkisin mennä tuonne pakille, loput vaihteet löytyy hyvin.
Onko vaihevivustoissa jonkinlaista tyyppivikaa yms. joka näistä tuuppaa menemään ja onkohan kuin kallista jos ottas ja vaihtas kaikki nuo vivut ja vehkeet ja mistä kannattis alkaa kyseleen osia? aikoinaan isäntä vaihto jettaan muutaman vivun ja maksoi jotai 15€ pörhöllä joten jos tähän samanhintainen/samat vivut niin sama laittaa kaikki uudet
Tietenki varmaan saattas vika löytyä ku jaksais lähtä syynään et mikä mättää mutta ku nykyään(lue 15v) on tää foorumi ni mukavempi kysellä tyhmiä täällä:-))
corradon vaihdelaatikon vivusto?
Valvoja: ffp jäsenet
Ei mitään samaa geen vaihteensiirrossa nuitten 020 lootien kans. Kepin päähän ei kyllä kummia hilut maksa, mutta en tiiä miten saa autossa paikallaan vaiheltua. Katoppa ettei oo pultti löysänny laatikon päästä, niissä on säätö ja menee pykälät mihin sattuu. Ensimmäisenä ne jotka tulee vaijerien päähän. Yks kepin liikkeisiin vaikuttava pultti on kepin päässä heti sen nahkan alla :)
Olikohan siinä kepin juuressa seger sokka, joka juuri tuota sivuttaissiirtoa rajoitti....
http://www.google.fi/imgres?q=seger&hl= ... x=56&ty=89
http://www.google.fi/imgres?q=seger&hl= ... x=56&ty=89
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 94 vierailijaa