Väpättävä kuskin peili.
Valvoja: ffp jäsenet
Väpättävä kuskin peili.
Kuskin puoleisen peilin lasi väpättää ajossa ylös alas suunnassa. Miten sen voi kiinittää/korjata ??
eipähän minullakaan ole enään kiinni peili kun vähän yläkantistia, onko sika paras aine vai millä laittaisi?
näyttää alkuperäinen olevan kiinni vain peilin ympäriltä, kannattaako jatkaa samaa mallia vai laittaa koko pohja? Miten olisi tuollainen teollisuus kaksipuoliteippi, se oli joku sellainen teippi että se muuttuu liimaksi, sellainen läpinäkyvä tahmea ja venyvä. Toimisikohan se?
näyttää alkuperäinen olevan kiinni vain peilin ympäriltä, kannattaako jatkaa samaa mallia vai laittaa koko pohja? Miten olisi tuollainen teollisuus kaksipuoliteippi, se oli joku sellainen teippi että se muuttuu liimaksi, sellainen läpinäkyvä tahmea ja venyvä. Toimisikohan se?
Mulla sattui olemaan silikoni saumamassaa joka tarttuu kaikkeen ja kestää lämpöä.
Laitoin sitä reunoille ja ristiin keskelle. Alkuun outo kun ei väpise yhtään... :-)
Kakpuoliseen mattoteipiin en luottais. Tausta ei mun mielestä ole ihan täsmälleen peilin
säteellä. Joku silikon tms massa täytää paremmin...
Laitoin sitä reunoille ja ristiin keskelle. Alkuun outo kun ei väpise yhtään... :-)
Kakpuoliseen mattoteipiin en luottais. Tausta ei mun mielestä ole ihan täsmälleen peilin
säteellä. Joku silikon tms massa täytää paremmin...
pistin nyt kiinni tolla "teipillä" mikä minulla oli, kun se ei ole teippiä vaan ns. liimaa rullalla, eli se on n. 1mm paksu, läpinäkyvä venyvä tahmea geelityylinen teippi, eli siinä ei ole mitään solumuovia tai muuta. Ei ole pakkaus enään, mutta se oli joku sellainen juttu että se on liimaa ja se kovettu parin päivän päästä.
Se tarttui hyvin kiinni, vaikka peili ei ihan ollut samanmuotoinen kun se taustalevy, mutta laitoin painon päälle niin se asettui mukavasti, oli sitten koko työpäivän siinä.
Yritän vanhoista papereista kaivaa se nimi esiin, että mikä se oli.
Se tarttui hyvin kiinni, vaikka peili ei ihan ollut samanmuotoinen kun se taustalevy, mutta laitoin painon päälle niin se asettui mukavasti, oli sitten koko työpäivän siinä.
Yritän vanhoista papereista kaivaa se nimi esiin, että mikä se oli.
Liimasin eilen yhden MkV Golfin kuskin peilin lasin takaisin paikoilleen. Ja lasihan oli enää alle 1cm^2 alueelta kiinni ylälaidastaan.
Lasi irti, pintojen puhdistus ja väliin n. 1mm kerros Würthin "sikaa". Jätin lasin yöksi puristuksiin kovan vaahtomuovipalan ja teipin avulla, vaikka varmasti ilman näitäkin olisi kestänyt. Sen verta jäykkää paskaa tuo massa. :D
Lasi irti, pintojen puhdistus ja väliin n. 1mm kerros Würthin "sikaa". Jätin lasin yöksi puristuksiin kovan vaahtomuovipalan ja teipin avulla, vaikka varmasti ilman näitäkin olisi kestänyt. Sen verta jäykkää paskaa tuo massa. :D
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”