Auttakaahan ystävät hyvät ongelma on seuraava:
Kylmänä käynnistyy hyvin, mutta tyhjäkäynti käy epätasaisesti. Liikkeelle lähdettäessä kun painaa kaasua enemmän nykii tosi pahasti. Oikein tasaisella kaasulla kulkee ilman nykimistä. Missä mahtaa olla ongelma, onko joku tyyppivika?
Auto on siis WV Golf 1.4CL -95. Autoon vaihdettiin korjaamolla vähän aikaan sitten jakohihna, en tiedä onko sillä vaikutusta nykimiseen?
WV Golf 1.4CL -95 nykiminen
Valvoja: ffp jäsenet
Mulla oli tässä alle kuukausi sitte sama ongelma..
-Piti vaihtaa virranjakajan kansi ja pyörijä, kun olivat rikki menneet.. Se aiheutti nykimisen ja huonon tyhjäkäynnin. (osille huimasti hintaa 7,4€)
-Sitten voi tarkistaa muuten tuosta kaasarin kumijalan, mulla oli siellä murtuma joka aiheutti myös nykimistä sen virranjakajan lisäksi. Otti liikaa happea moottorin ja tukehtui...
-Piti vaihtaa virranjakajan kansi ja pyörijä, kun olivat rikki menneet.. Se aiheutti nykimisen ja huonon tyhjäkäynnin. (osille huimasti hintaa 7,4€)
-Sitten voi tarkistaa muuten tuosta kaasarin kumijalan, mulla oli siellä murtuma joka aiheutti myös nykimistä sen virranjakajan lisäksi. Otti liikaa happea moottorin ja tukehtui...
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”