Kilometrejä rupesi tulemaan nyt liikaa, joten vaihto dieseliin olisi edessä.
Olen ajatellut autoksi Passattia, Golfia tai A4:sta. Hinta alle 10k€ (muitakin malleja saa edottaa)
Ensinnäkin haluaisin vähän kuulla kommentteja kyseisistä autoista. Löytyykö jostain vuosimalleista jotain tyyppivikoja ja yleisestikin, mikä olisi varmatoiminen?
Onko noissa kutoskoneiden kestävyyksissä ja kulutuksissa suuriakin eroja 1.9 koneellisiin?
Entäs nelivedot, kestävyys? Kulutus tietenkin nousee, mutta paljonko?
Tarkoituksen olisi rekisteröidä farkku sitten pakuksi, joten onko näihin saatavilla jotain valmiita DIY-paketteja?
Paljon on kysyttävää, mutta en ole mk2 golfin jälkeen VAG:eja paljon seuraillut.. Yritin myös lukea topiceja, mutta en oikein sopivaa löytänyt.
Iso kiitos vastanneille!
Mikä dieselfarkku VAG?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
Neloskoppa farkkugolffi 90 heppasella TDI:llä minun mielestä aika huoleton ratkaisu.
Pikkasen alkavat tietenkin olla jo ajettuja,mutta varmaan niitä vähemmänkin ajettuja löytyy.
Kestävä kone ilman suutinongelmia ym.
Mulla myös pakuna tuommonen neliveto.
Takapenkki kokonaan poistettu,turha sitä selkänojaa siellä mukana kuskata.
Pikkasen alkavat tietenkin olla jo ajettuja,mutta varmaan niitä vähemmänkin ajettuja löytyy.
Kestävä kone ilman suutinongelmia ym.
Mulla myös pakuna tuommonen neliveto.
Takapenkki kokonaan poistettu,turha sitä selkänojaa siellä mukana kuskata.
Kyl toi 1.9 on aika huoleton. Mulla tosta 90 heppasesta yks tehokkaampi versio 101hp? ja perus öljynvaihtoa on vaan ollu. Vuoteen nyt reilu 30 000 menny.
Noissa kutosissa jonkuverran ongelmia, mutta kun toimii niin kuulemma hemmetin hauska peli ajella.
Kyl tolla 1.9TDi:llä pääsee tarpeeks nopsaan liikkuun, ainaki tolla yli 100 heppasella versiolla.
Noissa kutosissa jonkuverran ongelmia, mutta kun toimii niin kuulemma hemmetin hauska peli ajella.
Kyl tolla 1.9TDi:llä pääsee tarpeeks nopsaan liikkuun, ainaki tolla yli 100 heppasella versiolla.
-
- -
Paljonkos markoantero tuossa yhdistelmässä on verot? Entä minkälainen kulutus?
En mä noita veroja muista,kun noita diesel autoja on tossa niin monta.Verolappuja tipahtelee vähän väliä.
Tuo auto kanssa osan vuodesta poistettuna liikenteestä.
Keskikulutus semmosta 6,7l/100km.talvikuukausina.
Auto ei ole normiajossa.
PSI:n boxi tuossa,ehkä 110 hp nyt.
Löyty toi verolippu Elikkäs D-vero 65,70 euroa vuodessa ja perusvero 167,90 vuodessa nyt maaliskuusta alkaen.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”