Eli -05 täyspitkä ja täyskokea T5 portteri 134tkm ajettu kohta.
Eli miten monella pultilla/ruuvilla toi korotus pitäisi ola kiinni, niitä paikkoja oli n.20cm välein, tällähetkellä 4 kiinni YHTEENSÄ
miten kanntaisi toteuttaa vasemmalle puolelle tikaskoukut(vaikka siine ihan korotuksen sisäänkin)
Entä oikeallepuolelle kouru sähköputkia varten ? Nimenomaan kouru, jos vääntäs lataraudasta semmosen ja siihen sisälle pelti tms. ja sitten siihen korouksen kiinnitysreikien mukaan kun tiheemmpään kuitenkin laitan kiinni sen korotuksen... Ja sitten se pääasia
Eli autossa on ruostetta liukuoven kahvan edessä, korjautetaan samoin kuin takaovessa (perävaunun aisa osunut) Ja sitten B- pilarin kohdilla pelleissä (lommo)
Eli nämä korjautetaan mutta sitten kun käsinojia ei ole...
Onko nämä mahdollista lisätä jos molemmille puolille semmoset laittas, paljonko täytyy purkaa, penkki irti ja talliin, verhoilut pois? miten irtoaa, saako suoraan penkinrunkoon kiinni ne tehdasnojat vai miten... tästä asiasta olen ihan pihalla
sitten tavaratilan väliseinän voisi varmaan verhoilla jollain huovalla tms. jotta vaimentaisi melua, millä ? entä mistä varoitustarrat OHJAAMOON joka kertoo auton korkeuden, ja mistä kilventaustat omilla teksteillä ??
Onko tieto/halua neuvoa ?
http://picasaweb.google.com/110580908276457561690
Niin ja nyt tuli mieleen vielä että mieltä olette että mitä vikaa mahtaa olla kun etupää kolisee, itselle tuli ekana mieleen iskarienyläpään laakerit, ylä ja alapallonivelet sekä koiranluut ?
sekä jarrutettaessa ravistaa (poljin potkii kintuille) ja muutenkin hiukan rattia ravistaa, Onko levyt solmussa, kannattaa ko uusia kaikki palat ja levyt ?
Entä miten saa superepoks liiman irtimaalipinnasta, joku tohelo on liimannut sivuvilkun superEpoksilla kylkeen niinni ja sitä meee pitkin sitä likasuojaa (valunut)
-Rene
T5 Transporterin herättämiä kysymyksiä
Valvoja: ffp jäsenet
Eli autossa on ruostetta liukuoven kahvan edessä,
Tyyppivika noissa, kannattaa korjatessa ottaa siitä kahvasta pieni lastu irti niin ei heti riko uudestaan maalipintaa. Ja kannattaa tarkistaa mitä tuhoja rekisterikilven valojen muovihässäkkä on tehnyt takaluukun maalipinnalle.
sitten kun käsinojia ei ole
Olisiko helpompi vaihtaa koko penkki. Esim varaosahaku.fi näyttäisi tarjoavan kuskinpenkkejä käsinojilla. Vaihtoo suht helpo homma. Ja sitten vanha penkki myyntiin.
-
- -
- Viestit: 1219
- Liittynyt: 31.10.2004 21:43
Kolinaan veikataan raidetangon päätä / päitä. Tuntuu ainakin omassa työkulkineessa olevan kulutustavaraa.
Lähtiskö liimat noilla konsteilla? http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=14 ... ight=teip*
Meillä ainakin on tehty vaneerista uudet väliseinät useampaan portteriin ja siihen huopa päälle. On hiljainen ja voi siirtää hieman taaksepäin samalla niin saa lisää jalkatilaakin jos haluaa penkkejä siirtää. Meillä myös tehty hyllyt penkkien taakse nii saa sinne lämpimän puolellekkin vähän tavaraa säilöön.
Lähtiskö liimat noilla konsteilla? http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=14 ... ight=teip*
Meillä ainakin on tehty vaneerista uudet väliseinät useampaan portteriin ja siihen huopa päälle. On hiljainen ja voi siirtää hieman taaksepäin samalla niin saa lisää jalkatilaakin jos haluaa penkkejä siirtää. Meillä myös tehty hyllyt penkkien taakse nii saa sinne lämpimän puolellekkin vähän tavaraa säilöön.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa