Laitoin harrasteautooni golf3 peräisin olevan ohjaustehostimen pumpun. Ei alkanut toimimaan halutulla tavalla. Eli tyhjäkäynnillä ja pienillä kierroksilla toimii normaalisti kun rattia veivaa edes takas, mutta sitten kun moottorissa on enemmän kierroksia niin nopeat ratin liikkeet saa tehostuksen pysähtymään hetkeksi, ennen kun taas tehostus palaa. Autoassa on simpukka ohjaus toisin kun volkkarissa. Siiva joka pyörittää pumppua on saman kokoinen kuin vw:ssä.
Säiliöön ei muodostu vaahtoa, mutta virtaus on tyhjäkäynnillä kova ja kun nostaa kierroksi niin virtaus väheneen ja melkein loppuu!? Katsoin yhden golffin säiliöön auton käydessä niin siellä ei virtausta näkynyt ollenkaan mutta tehostus toimi silti? Onko alkuperäisenä jokin letku kuristettu pienemmäksi ja kun minulla on uusia letkuja ilman mitään kuristuksia niin virtaus olis liian kova?
Laitoin Redlinen ohjaustehostin öljyt ennen kun kuulin että vaatiikin oman öljyn, no vaihdoin vw:n oman öljyn ja ehkä vähän parani, mutta vielä vaiva jatkuu. Jos nyt vielä kerran laittais uudet vw öljyt niin sais muut kurat kokonaan pois järjestelmästä, mutta voiko olla niin pienestä kiinni?
Kaikki letkuliitokset on tarkistettu ettei niistä pitäis vetää ilmaa pumppuun kovemmillakaan kierroksilla. Onko vain niin että pumppu on entinen? (Ostettu käytettynä)
Ohjaustehostin temppuilee erikoisesti?
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 35 vierailijaa