Coiloverit Boraan. Mitkä?

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

Kipe_
-
Viestit: 262
Liittynyt: 21.7.2007 16:59

Coiloverit Boraan. Mitkä?

ViestiKirjoittaja Kipe_ » 8.12.2010 19:38

Tarkoituksena hankkia Boraan coilover setti, vaatimuksina että auton saa tonttiin (mitä kuulemma eibachilla ja kw(?):lla ei saa) ja että on suht laadukas

Aiemmissa autoissa kummassakin ollut tuommoinen halppis te-tekniksi/formelk/jom -sarja ja onhan ne semmoista paskaa ajettavuuden kannalta että alta pois, tonttiin niillä kyllä sai.

Eli mitäs porukka mieltä FK:n Königsport alustasta? käsittääkseni hyvän tuntunen mitä foorumia lukenut mutta saako tällä auton tarpeeksi alas?

Entä onko kw:stä faktaa? miten tuo Konin oma coiloversetti mitä esim. completos myy?

Kohta joku kysyy mikä on tarpeeksi matala niin tässä esmes. kuva Jonen neliveto Borasta:
Kuva
Nelivedossahan erilaiset kilkkeet joten joten..
Ja alusta tulossa siis etuveto 1.8t Boraan.

Olipas sekavaa tekstiä mutta vastatkoon joku jos tietää jotain, ja Jonelle pahoittelut kuvan lainauksesta :D

aadde
-
Viestit: 249
Liittynyt: 22.12.2008 18:26

ViestiKirjoittaja aadde » 8.12.2010 20:48

^ Kuvan autossa juurikin tuo mainitsemasi Königsport. Joten eiköhän se etuvetokin sillä alas tipahda.. :)

Kipe_
-
Viestit: 262
Liittynyt: 21.7.2007 16:59

ViestiKirjoittaja Kipe_ » 8.12.2010 21:41

Takapään palikat ainakin erilaiset vrt. neliveto ja etuveto.

Kuvan autossa on muutes Konin iskarit Highsportin rungoissa, ja väittämän mukaan Highsportin rungoissa on enemmän kierrettä kuin Königsportin. Ja Highsporttia ei tekis mieli ostaa koska siinä on FK:n iskarit jotka saanut aika paljon arvostelua osakseen.

Helppoa eikö olekkin? :D

Mikko S.
-
Viestit: 2206
Liittynyt: 14.12.2003 11:53

ViestiKirjoittaja Mikko S. » 8.12.2010 21:44

Etuveto taitaa kyllä mennä kenttään sarjalla kuin sarjalla. KW, H&R, Eibach ja FK:n Königsport & Silverline X toimii omien kokemuksien mukaan ihan mukavasti. Hieman tosiaan eri luokkaa, kuin formelit jne. :)

Kipe_
-
Viestit: 262
Liittynyt: 21.7.2007 16:59

ViestiKirjoittaja Kipe_ » 8.12.2010 21:52

Eibach & 18" rimssit
http://i884.photobucket.com/albums/ac48 ... sson10.jpg

Perä minusta hyvä mutta keula jää korkeaksi, säädöt kuulemma ruuvattu tappiin, ja itellä todennäköisesti tulossa 17" vanteet että ei tuo Eibach oikeen vakuuta.

MIKU
-
Viestit: 397
Liittynyt: 11.8.2003 17:15

ViestiKirjoittaja MIKU » 9.12.2010 10:11

Tonttiin ei saa ku vetari ottaa koriin kiinni.

topi
-
Viestit: 452
Liittynyt: 23.7.2003 13:11

ViestiKirjoittaja topi » 9.12.2010 16:07

^sit vaan aukkoa runkoon, ei siin muu auta.. :) tosin eipä oo itelkään, mutta pakko se on varmaan tehä ennen ku hajoo mitää.. tai sit vaan jättää korkeemmaks ens kesänä, mut onko se sit vaihtoehto? :)

alustoista sen verran, et tosiaan ollu tos omassa etuvetävässä 1.8tee mk4 Golffis sekä kw variante1 että fk highsport -alustat. Vastaavat varmaan aikalailla boran alustoja. Kw:ssa ei ainakaan omaan makuun riittäny säätövara tarpeeks alas kun taas Fk:ssa jäi vielä ainakin kaks kolme senttiä kierrettä vielä siihen verrattuna mitä kw oli tapissa. takanakin fk:ssa hiukka enempi varaa alaspäin. Seuraavaks aattelin H%R:n monotube-säädettävää koittaa, kun tosta fk:sta meni toinen etuiskari ja muutenki se on omasta mielestä aika kakka alusta ajella.

Kipe_
-
Viestit: 262
Liittynyt: 21.7.2007 16:59

ViestiKirjoittaja Kipe_ » 9.12.2010 16:33

^ Noniin, alkaahan sieltä jotain faktaaki tippumaan :D

Uskon että highsport eiole mikään paras ajella, mutta königsport painii kuulemma eri sarjassa konin iskareiden ansiosta.


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa