Mahtaakohan diiseli ja bensa ventojen/golf 3:sten sulaketaulujen välillä olla mitään eroja?
Lähinnä kiinnostaisi mahdolliset erot diiselin ja VR6:n taulujen välillä mikäli sellaisia on. Vai onko samaa valua tosiaan 1.4:sta diiselien kautta vr6:een?
Sulake-/reletaulujen erot (Golf3/Vento)
Valvoja: ffp jäsenet
Sulake-/reletaulujen erot (Golf3/Vento)
Viimeksi muokannut Sami-, 22.11.2010 0:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hmm. No ainakin sähkölasit pelaavat jälkiasenteisena alkuperäisellä johtosarjalla karvalakki AAZ:n taulussa. Ilmastointia ei ole eikä tule, eikä kyllä enää mitään muitakaan lisävarusteita lasien lisäksi.
Tarkoitushan olisi vain napata vr6:n johtosarja kiinni jotta konehuoneen puolelle saa bensakoneelle tarvittavat virrat. Asiaa tarkemmin mietittyä lie kaikista helpoin vain tutkia alkuperäistä kytkyä ja vetää ne parit piuhat AAZ:n joskus kauan muinoin pois revittyä johtonippua hyväksikäyttäen, koska aikomuksissa on asentaa säädettävä moottorinohjaus.
Mitäs kaikkea vr6:n mittaristolle tulee konehuoneesta? Öljynlämpöhän tuli lie ainakin, mutta ei kyllä vielä ainakaan ole tarkoitus asennella ajotietokoneen viikseäkään.
Olisiko alan miehillä heittää VR6:n sähköjen kytkyjä? Vaikka privalla jos ei julkiseen jakoon.
Tarkoitushan olisi vain napata vr6:n johtosarja kiinni jotta konehuoneen puolelle saa bensakoneelle tarvittavat virrat. Asiaa tarkemmin mietittyä lie kaikista helpoin vain tutkia alkuperäistä kytkyä ja vetää ne parit piuhat AAZ:n joskus kauan muinoin pois revittyä johtonippua hyväksikäyttäen, koska aikomuksissa on asentaa säädettävä moottorinohjaus.
Mitäs kaikkea vr6:n mittaristolle tulee konehuoneesta? Öljynlämpöhän tuli lie ainakin, mutta ei kyllä vielä ainakaan ole tarkoitus asennella ajotietokoneen viikseäkään.
Olisiko alan miehillä heittää VR6:n sähköjen kytkyjä? Vaikka privalla jos ei julkiseen jakoon.
En mitenkään sano ettei ne kaikki kävisi ristiin, mutta tämmöisissä osissa soveltuvuudessa ei voi luottaa varaosakirjan numeroihin. Tuollaisen osan jälkimarkkinat ovat erittäin pienet, joten on kustannustehokasta myydä vain "kaikilla varusteilla" olevaa osaa. Sen sijaan ensiasennuksena noiden osien menekki on ollut aivan toista tasoa, jolloin on voinut tulla jotain säästöä kun on jätetty esim karvalakkimalleista turhat kuparit pois. Taas se puolen euron säästökin on iso säästö kun menekki on miljoonia.
Juurikin sulaketauluissa on välillä tullut nähtyä yksilöitä mistä puuttuu johtimia sisältä, ominaisuuksista mitä autossa ei uutena ole ollut.
Juurikin sulaketauluissa on välillä tullut nähtyä yksilöitä mistä puuttuu johtimia sisältä, ominaisuuksista mitä autossa ei uutena ole ollut.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa