No nyt tuli jälleen nelikkovikainen portteri tuohon pihaan.
Kapistuksesta hävisi yhden äkin takapään veto, ja omistaja oli sitten vienyt merkkihuoltoon.
Olivat tuominneet painepumpun ==> uusi tilalle. Öljyt ja suodattimen olivat vaihtaneet tietty samalla.
No eipä ollut pitkäksi aikaa apuja. Hetken aikaa pelasi ja kerran oli kiihdytyksessä yhtäkkiä hävinnyt takapään veto ja tullut uudelleen peliin paukauksen kanssa. Sen jälkeen ei elonmerkkejä...
vikakoodit;
2 Faults Found:
01073 - Clutch Pressure System
002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
01155 - Clutch
003 - Mechanical Failure - Intermittent
Noh, muissa autoissa on tullut törmättyä pumpun liittimen pettämiseen / hapettumiseen ja ohjainlaitevikaan... ohjainlaitevika yleensä on tehnyt myös sen että ohjainyksikkö ei keskustele vag comin kanssa.
Tästä tarkistin liittimen, öljymäärän ja kokeilin toisella pumpulla; samoin tuloksin.
Mitähän sitten? Ohjainyksikköä ei huvittaisi tilata huvikseen, jos ei vika olekaan siinä. Onkos tuossa murikassa nyt jotain muutakin pettävää?
t5 4motion -05 etuvetoinen
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa