Tuntuu olevan aikalailla pehmempää tavaraa kuin edellisessä sukupolvessa..
Alkoi kuulua hurina takapäästä ja laakerihan siellä on mennyt loppuun.. Välystä ei tunnu, mutta levynvaihdon yhteydessä kun pelkästä navasta kädellä pyöritin, niin suorastaan pykälikkäästi pyörii..
Tutkin netistä aihetta, niin ei ole ainoa tapaus, että heti 100tkm jälkeen alkavat paukkua..
Lieneekö itsellä syynä tuo talvisin tuttu epätasapainon ravistus, vaikka edellisessä neloskopassakin oli sama ongelma ja silti laakerit kesti ja kuulema kestävät edelleen, 300tkm jälkeenkin..
Uusi napa marmorilla 218€ ja AD:lläkin 120€.
Olisihan tuohon ollut rahanmenoa muutenkin, ilmastointikompuran yms. muodossa tälle vuodelle riittävästi..
Takapyöränlaakerit Golf V jne..
Valvoja: ffp jäsenet
Tuollainen laakerihan on kiinteä paketti, eli kiristyksellä ei vaikuteta mihinkään välyksiin tms. Siis se pistetään vain "kiinni"..
Kyllä se kiristyohje näyttäis olevan ko. arvo..
330nm on ko. pultin maksimimomentti ja onhan tuossa ruhtinaalliset 10mm venymävaraa..
Aika tappiin tuossakohtaa kyllä pultin lujuusvarat vedetään jokatapauksessa..?
Kyllä se kiristyohje näyttäis olevan ko. arvo..
330nm on ko. pultin maksimimomentti ja onhan tuossa ruhtinaalliset 10mm venymävaraa..
Aika tappiin tuossakohtaa kyllä pultin lujuusvarat vedetään jokatapauksessa..?
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa