hankook w440

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

pirnes
-

hankook w440

ViestiKirjoittaja pirnes » 22.9.2010 20:51

onko kenelläkään täällä kokemusta kyseisistä kitkarenkaista? pärjääkö suomen olosuhteissa, vai onko nämäkin ns. keskieuroopan kitkat?

Harry
-

ViestiKirjoittaja Harry » 23.9.2010 16:25

Ilmeisesti tarkoitat Hankook Icebear W440:stä. Kokemusta yhden talven verran. Minä ainakin tykkäsin kovin ja toista talvee lähtee alle tänä vuonna. Ei tarvii huonontaa ajo-ominaisuuksia talveksi ja pitoa löytyy silti riittämiin. Sopii mielestäni Suomenkin talveen. Hyvät on ajaa, ihan ku kesärenkailla ajais jos on paljas asfalttikin. Hiljaiset on myös. Pito paikoin parempi kuin Hkpl 5:ssa jotka löytyy toisesta autosta, tuskin tulee nastarenkaita kumpaankaan enää kun Nokiat on kulutettu loppuun. Kyllä itsekin yllätyin miten paljon nastattomat on kehittyny tässä viime aikoina. Lisäks noissa on kyllä hinta-laatusuhde aika kohdallaan kuten muissakin Hankookin renkaissa joista on kokemusta. Mun ajotavallakaan ei ole tullut mitään yllätyksiä eikä minun ole tarvinnut erityisemmin varoa sen takia että on nastattomat. Minusta hyvä rengas.

Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”