eli miten hemmetissä se "mollukka" irtoaa sieltä heijastimen takaa? ei oikein uskaltanut repi' kun tuntuu että se laukeaa käsiin.
Voinko laittaa venton valojen säätimet golfin valoihin?
Väärät vinkit ja turhat neuvot otetaan vastaan.
mk3 valojen korkeudensaatämoottorin irroitus
Valvoja: ffp jäsenet
Moottoria tulee kiertää, jolloin se irtoaa umpion pohjasta, kääntösuunnasta ei muistikuvaa, oisko ollu vastapäivään? Voi olla tiukassa tiivisteen laittaessa vastaan.
Sähkömoottorin irrottua umpionpohjasta, akselin työntötanko irtoaa heijastimenpohjan hahlosta moottoria kallistamalla ja sivulle viemällä. Akselin päässä on "pallo", joka on hahlon U:n mallisessa urassa kiinni. Se irtoaa ujuttamalla pallo-osa ulos siitä u-hahlon avoimesta päästä. Vinkkiä saa lisää kurkkimalla sisään polttimojenvaihtoon tarkoitetusta luukusta :D
Olipa taas helposti selitetty :D
Korkeudensäätömoottorit käy Ventosta Golfiin.
Sähkömoottorin irrottua umpionpohjasta, akselin työntötanko irtoaa heijastimenpohjan hahlosta moottoria kallistamalla ja sivulle viemällä. Akselin päässä on "pallo", joka on hahlon U:n mallisessa urassa kiinni. Se irtoaa ujuttamalla pallo-osa ulos siitä u-hahlon avoimesta päästä. Vinkkiä saa lisää kurkkimalla sisään polttimojenvaihtoon tarkoitetusta luukusta :D
Olipa taas helposti selitetty :D
Korkeudensäätömoottorit käy Ventosta Golfiin.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa