Golf IV aut.ilmast. ei puhalla ollenkaan, paitsi Webastolla.
Valvoja: ffp jäsenet
Golf IV aut.ilmast. ei puhalla ollenkaan, paitsi Webastolla.
Vuoden 00 Golf automaatti-ilmastoinnilla ja tehdasasennetulla Webastolla ei puhalla ollenkaan millään ilmanvaihdon asetuksella. Näytössä puhaltimen palkit kuitenkin muuttuvat kuten kuuluukin. Kun Webaston laittaa päälle, alkaa puhallin kuitenkin puhaltamaan.
^korjausoppaasta, eli kirjastoon, kirjakauppaan tms....
Eberin kytkikseen tutustumalla, voi vika olla yhtä lailla kaivettavissa: http://www.espar.com/
Eberin kytkikseen tutustumalla, voi vika olla yhtä lailla kaivettavissa: http://www.espar.com/
minkälaisen releen testasit? se pitää olla viisinapainen, koska eberi vaihtaa auton omasta flektipiuhasta suoraan akkupiuhaan, eli jos rele ei yhdistä "lepo" tilassa, niin flekti ei toimi.
voi sen testata myös laittamalla hyppylangan 30 ja 87a välille, että lähteekö silloin. jos ei, niin auton oma sulake on palanut, tai liitos sulakerasian takana irti, eli siinä missä eberi on kytketty auton omaan piuhoihin.
http://www.suvlights.com/images/relay%2 ... umbers.gif
edit: siis ainakin omassa on tuo flektipiuha katkaistu tuossa ratin vasemmalla puolella, sulakerasian takana.
voi sen testata myös laittamalla hyppylangan 30 ja 87a välille, että lähteekö silloin. jos ei, niin auton oma sulake on palanut, tai liitos sulakerasian takana irti, eli siinä missä eberi on kytketty auton omaan piuhoihin.
http://www.suvlights.com/images/relay%2 ... umbers.gif
edit: siis ainakin omassa on tuo flektipiuha katkaistu tuossa ratin vasemmalla puolella, sulakerasian takana.
Vika löytyi:
Rattiakselin alla releboksin alareunassa on pari sulaketta. Toinen niistä on puhaltimen 25 A sulake. Sulake oli ehjä mutta sen kanta/teline oli sulanut niin ettei kontaktia enää oikein syntynyt. Puhallin alkoi toimimaan sulakkeen vaihdolla mutta tuo kanta pitää vaihtaa varmuuden vuoksi. Taitaa olla ihan VAG osa (?)
Rattiakselin alla releboksin alareunassa on pari sulaketta. Toinen niistä on puhaltimen 25 A sulake. Sulake oli ehjä mutta sen kanta/teline oli sulanut niin ettei kontaktia enää oikein syntynyt. Puhallin alkoi toimimaan sulakkeen vaihdolla mutta tuo kanta pitää vaihtaa varmuuden vuoksi. Taitaa olla ihan VAG osa (?)
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa