Isommat jarrut mk3 gti 8v

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

Juuso.S
-
Viestit: 366
Liittynyt: 25.9.2009 22:51
Viesti:

Isommat jarrut mk3 gti 8v

ViestiKirjoittaja Juuso.S » 10.9.2010 15:37

Kyselen nyt ku en löytäny sopivaa valmista. (sokea tai ei vaan ole)

Mistä autosta sopii suht helpolla jarrut kolmoseen vähintään vr6sen 288mm eli meneekö ne heittämällä. toki sais olla isommatkin, levyn pulttijaolla ei ole väliä.

Kiitos! :)

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 10.9.2010 21:13

Mitkäs tossa 8v:ssä on vakiona.
Itellä lojuu nurkissa 288x25mm Vr6 syncron etujarrut.

jarskii-
-
Viestit: 3309
Liittynyt: 29.8.2006 21:57

ViestiKirjoittaja jarskii- » 10.9.2010 21:51

jos 4-pultti jaolla niin g60 satulat ja levyt taitaa mennä suoraan? riippuen millä jaolla 8v gti on`?

jii_bee
-
Viestit: 2416
Liittynyt: 19.8.2003 21:00

ViestiKirjoittaja jii_bee » 10.9.2010 22:07

Mistä autosta sopii suht helpolla jarrut kolmoseen vähintään vr6sen 288mm eli meneekö ne heittämällä. toki sais olla isommatkin, levyn pulttijaolla ei ole väliä.

Eiköhän Mk3 GTI:n olkaan passaa lähes kaikki 5x100 jakoiset VW, Audi, Seat ja Skoda jarrut.
Esim. S3:n 312-milliset

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 10.9.2010 22:09

Joku TM(miten saa sellasen pienen tm merkin?) on puhunu et 8v ois 4x100 jaolla?
Viimeksi muokannut Slantsix, 10.9.2010 22:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 10.9.2010 22:09

miksi ne isommiksi pitää saada?
280mm on vakiona ja eikös nuo ole myösalkupään vr6/GTI16v:ssäkin jolloin voit käyttää niitä verrokkina jos meinaat sen tehokkaaamman koneen vaihtaa.

mk3 GTi:t on 5x100.

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 10.9.2010 22:13

280mm ja 288mm on Etkan mukaan sama olka-aksli. Eli niihin käy 288mm (myynnissä mulla :), 312 audi,/vw jarrut, tai sit Brembo Gt jr kit (valmstus lopetttu) tai sit Brembo GT kit..... maksaa toisen munuaisen, maksan yms...

Juuso.S
-
Viestit: 366
Liittynyt: 25.9.2009 22:51
Viesti:

ViestiKirjoittaja Juuso.S » 11.9.2010 13:57

Joo kyllähän noi vakio jarrut riittää koneenvaihtoon, mutta haluun myös et se pystähtyy oikeesti viritettynä ja jarrut riittää myös radalle, oon kyl katellu noita valmiita settejä ulkomailta, mutta ne maksaa hunajaa...

Onko S3 5x100 vai 5x112? Mulla on navoissa tuplajako joten 5x112 levy olis ihanin nii ei tarviis ruveta porailee reikiii.

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 11.9.2010 14:58

Noilla Bremboilla kyllä pysähtyy, testattu pari kierrosta Ahvenistolla.
Taakse kannattaa laittaa IV / TT takajarrut, saa isommat ja kevyemmät kun niissä on alumiinista satulat.

Juuso.S
-
Viestit: 366
Liittynyt: 25.9.2009 22:51
Viesti:

ViestiKirjoittaja Juuso.S » 11.9.2010 14:59

S3 jarrut löyty jo (ehkä) ja varmaa sit ne iv satulat taakse.

Kiitos avusta! :)

Juuso.S
-
Viestit: 366
Liittynyt: 25.9.2009 22:51
Viesti:

ViestiKirjoittaja Juuso.S » 16.9.2010 14:01

Eiköhän Mk3 GTI:n olkaan passaa lähes kaikki 5x100 jakoiset VW, Audi, Seat ja Skoda jarrut.
Esim. S3:n 312-milliset


Eikö IV v6 4motionissa ole kanssa 312mm? Sopiiko siitä satula suoraan, sitten toinen olis Audi a6 312mm levyt ja satulat. Kummat siis helpommat?


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 30 vierailijaa